Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌خبرورزشی – لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شیلی در کوپا آمریکا گفت که آلبی‌سلسته هیچ‌گاه به او متکی نبوده است.

مسی در این باره بیان کرد: «تیم ملی آرژانتین هیچ‌گاه به من وابسته نبوده است. ما همیشه سعی کرده‌ایم تیمی قدرتمند داشته باشیم. همیشه بین خودمان گفته‌ایم که اگر این گونه نباشد، قهرمانی و رسیدن به اهداف‌مان دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم ما به صورت گروهی تیم قدرتمندی شده‌ایم و خیلی از بازیکنان تیم مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. ما سابقه و تجربه بازی در کوپا آمریکا کنار یکدیگر را داریم. بازی برای تیم ملی همیشه برایم خاص بوده است، در بازی‌های دوستانه، انتخابی، کوپا آمریکا، جام جهانی و …  هیچگاه تصورش را نمی‌کردم که بازی‌های زیادی را برای آرژانتین انجام دهم و حتی به این موضوع فکر هم نکرده بودم. من تنها روز به روز زندگی کرده‌ و همیشه سعی می کنم در زمان حال باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. در مورد بازی با شیلی هم باید بگویم که نیاز به یک پیروزی مهم داریم. ما در حال انجام کارهای خوب و در حال رشد هستیم اما نیاز به پیروزی در بازی اول‌مان در کوپا آمریکا ۲۰۲۱ داریم. خیلی مهم است که تورنمنت را با کسب سه امتیاز آغاز کنیم، چون باعث می‌شود با ذهنی باز آماده بازی‌های بعدی شویم. می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. دوباره با شیلی مصاف می‌کنیم، ما شناخت خیلی خوبی از هم داریم و آنها حریف سرسختی هستند.»

مسی همچنین درباره وضعیت کرونایی موجود اظهار داشت: «همه ما در خطر ابتلا به ویروس کرونا و از این بابت نگران هستیم. باید مراقب خودمان باشیم و هر کاری که در این زمینه از ما خواسته شده را انجام بدهیم. ما باید با تیم‌های دیگر هم مصاف کنیم، بنابراین احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد. هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به این ویروس مبتلا نمی‌شویم اما همه چیز به ما بستگی ندارد.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی تیم ملی آرژانتین تیم ملی آرژانتین لیونل مسی کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند