Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:48:28 GMT

ستاره استقلال به نیمه دوم امیدوار است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۵۲۶

ستاره استقلال به نیمه دوم امیدوار است

خبرورزشی – مهدی قایدی در دو بازی گذشته تیم ملی مقابل بحرین و کامبوج نیمه دوم به میدان رفت که در بازی با کامبوج گلزنی کرد.او به همین دلیل امیدوار است مقابل عراق هم حداقل ۲۰دقیقه شانس بازی داشته باشد و باز هم بدرخشداما بهرحال باید جریان بازی را هم دیدو…

طبعا اسکوچیچ برای بازی حساس با عراق از طارمی و آزمون در خط حمله استفاده می کند اما امثال قایدی و کاوه رضایی هم برای نیمه دوم شانس دارند و شاید بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ نشان داده که فعلا قایدی را به چشم یک بازیکن تعویضی نگاه می کند چون مهاجمان بزرگ و با تجربه ای را در اختیار دارد.اما بهرحال قایدی هم مهاجم مستعد و آینده داری است و می تواند یک رقیب جدی برای مهاجمان اصلی تیم ملی باشد.مهدی قایدی تا حالا دو گل ملی مقابل بوسنی و کامبوج به ثمر رسانده وامیدوار است سومین گل خود را هم مقابل عراق به ثمر برساند.

گفتنی است مهاجمان اصلی تیم ملی مقابل عراق مثل بازی با بحرین ، سردار آزمون و مهدی طارمی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم