Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:47:03 GMT

انحراف از انقلابیگری پشیمانی به دنبال خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۶۳۷

انحراف از انقلابیگری پشیمانی به دنبال خواهد داشت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، ظهر دوشنبه با حضور در جمع شماری از مردم فریدن در محل فضای سبز گلستان شهدای  این شهرستان، انقلاب را ادامه مسیر انبیای الهی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است که با فداکاری و جانفشانی  و به مدد قدرت لایزال الهی و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) به ثمر نشست و باید قدر آن را دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسیر به بار نشستن انقلاب مردم مخلص و انقلابی صداقت خود را نشان دادند و خدا هم به آنها نگاه کرد، ملاک و نیت ابتدا باید الهی و برای خدا باشد.

حجت الاسلام آقا تهرانی به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اختیار انتخاب بزرگترین مسوول اجرایی کشور در دستان ماست و این ما هستیم که می توانیم این مسوولیت خطیر را به فردی بسپاریم یا نسپاریم، بنابراین شناخت معیارهای واقعی ضرروی است.

وی ولایت مداری، مدیریت و تدبر، عالم و آشنا به قواعد اسلامی، مردمی بودن، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، فاسد نیودن و فساد ستیزی و تفکر عدالت محور را از مهمترین شاخصه‌ های رییس جمهوری برشمرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مهمترین عامل محبوبیت رییس جمهوری را توانایی او در رفع تبعیض و برقراری عدالت و برابری در همه بخش‌ها و اقشار جامعه دانست و گفت : رییس جمهوری باید به مردم برسد زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید مدافع حقوق آنان بود.

وی با بیان اینکه مردم نباید شبهات و ناکارآمدی ها را به پای نظام بنویسند، افزود: فعالان سیاسی و اندیشمندان جامعه باید این موضوع را برای افکار عمومی تبیین کنند تا مردم به‌جای یاس و ناامیدی منسجم شوند و رییس جمهوری نیرومند و کارآمد انتخاب کنند.

وی اختیار و اراده را مهترین وجه تمایز انسان با دیگر مخلوقات عنوان کرد و افزود: اگر حق انتخاب به ما می‌دهند و زمینه این مهم فراهم است باید اصلح را انتخاب کنیم، سرنوشت همه ما همواره به انتخاب‌هایمان در مقاطع مختلف زندگی بستگی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شدندو شورای نگهبان اسامی هفت نفر را معرفی کرد، اینکه برخی با فرافکنی می خواهد نقش قانونی و رسمی شورای نگهبان را خدشه دار کنند درست نیست و نباید به حواشی توجه کرد.

آقاتهرانی به نارضایتی مردم از مشکلات و تنگناها و وعده‌های تحقق نیافته اشاره کرد و گفت:  انسجام خوبی بین مردم از گروه ها و جناح های مختلف شکل گرفته است و این به دلیل آن است که بسیاری از اقشار جامعه از انتخاب های اشتباه خود در گذشته پشیمان هستند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  که امروز به فریدن سفر کرده بود با همراهی شماری از مسوولان محلی با مردم این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

فریدن با ۲ شهر و ۲۸ روستا و جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در غرب اصفهان واقع است.

برچسب‌ها مرتضی آقا‌تهرانی مشارکت انتخاباتی فریدن اصفهان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی آقا تهرانی مشارکت انتخاباتی فریدن مرتضی آقا تهرانی مشارکت انتخاباتی فریدن اصفهان انتخابات ریاست جمهوری رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند

در حاشیه دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار، توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل ملت ایران و ملت‌های آفریقایی را دنبال می‌کند، بر ضرورت تسریع در ایجاد سازوکار‌های تقویت روابط ایران و بورکینافاسو از جمله فعال‌سازی کمیسیون مشترک دو کشور تاکید کرد.

 رئیسی در ادامه به ظرفیت‌های بسیار خوب و پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی، نفت و انرژی و علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در قاره آفریقا برای توسعه و پیشرفت، آماده همکاری، تعامل و تبادل این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها با کشور‌های آفریقایی از جمله بورکینافاسو است و اطمینان داریم توسعه این روابط به نفع ملت‌های دو کشور خواهد بود.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار ضمن تبریک برگزاری موفق اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا به دکتر رئیسی و همچنین محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ایران و مردمانش را صاحب تمدنی بزرگ توصیف و بر علاقمندی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر روابط با ملت ایران به عنوان پدیدآورندگان این تمدن بزرگ تاکید کرد.

کیلم دو تامبلا با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی برای ارائه تصویری نادرست و مخدوش از جمهوری اسلامی ایران افزود: بر خلاف تبلیغات غربی‌ها ایران کشوری مستقل، در حال توسعه و پیشرفته است که بر جذابیت‌های این کشور برای توسعه و تقویت روابط در همه زمینه‌ها با آن افزوده است.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین بر علاقمندی کشورش برای گسترش همکاری‌ها و تعامل با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های زیرساختی، ارتباطاتی، معادن، کشاورزی، دامپروری، حمل و نقل، علمی و فرهنگی، دانش‌بنیان و انرژی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است