Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تبلیغات نامزدهای ششمین دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر از پنج روز گذشته در خراسان‌شمالی هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد و شاهد راه‌اندازی ستادهای نامزدهای انتخاباتی در شهرهای مختلف هستیم.

متاسفانه این روزها به رقم اینکه شعارهای قشنگی از سوی برخی از کاندیداهای شورای شهر شنیده می شود ولی در عمل گرایی به این شعارها بارو ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیداهای شورای شهر بجنورد شعارهایی همچون شهر زیبا برای همه و شهر زیبا مدیریت زیبا را داده اند اما این سوال پیش می آید مگر می شود شعارهای این گونه داد و یا حرف از حقوق شهروندی زد ولی ساده ترین مسائل از سوی همین کاندیداها رعایت نشود.

وقتی در خیابان‌های شهر بجنورد قدم می زنیم با چتایی‌هایی مواجه می‌شویم که شهرداری آن ها را نصب کرده است تا نامزدها اقلام تبلیغاتی خود را بر روی آن‌ها نصب کنند.

این اقدام شهرداری برای جلوگیری از برهم خوردن منظر شهری است اما بازهم دیده می شود که بسیاری از بروشور و برگه‌های تبلیغاتی بر روی در و دیوار، تیرچراغ برق و درخت‌های شهر با سریش چسبانده شده است که حتی این امر ناراحتی و عصبانیت برخی کاسبان و شهروندان شهر را نیز به همراه داشت.

بطوری‌که یکی از کسبه‌های شهر که دارای ملک تجاری بود می‌گفت صبح که برای باز کردن مغازه‌ها از منزل بیرون آمدم دیدم با سریش برگه‌های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به در و دیوار مغازه نصب شده که پس از کندن این برگه‌ها جای سریش بر روی دیوار باقی ماند و از میان نرفت.

به گزارش ایسنا، افرادی که در حال تبلیغ نامزد مورد علاقه خود بودند گویی در چسباندن برگه‌ها و عکس نامزد مورد نظر خود بر روی چتایی‌ها رقابت داشتند بطوری‌که شماری از آن‌ها اقلام در دست خود را بر روی برگه‌هایی که چند ساعت قبل‌تر چسبانده شده بود، نصب می‌کردند و تعدادی نیز پاره شده بودند.

از سوی دیگر مقدار زیادی چتایی نصب شده بودند که هنوز جای خالی زیادی برای چسباندن اقلام تبلیغاتی کاندیداها وجود داشت یا تعدادی از چتایی ها وجود داشت که هیچ اقلام تبلیغاتی بر روی آن نصب نشده بود اما متاسفانه اقلام تبلیغاتی بر روی دیوار دقیقا جایی که چتایی خالی وجود دارد با سریش چسبانده شده است.

سری به داخل کوچه ها هم زده شد در آنجا صاحب خانه هایی بودند که با عصبانیت این اقلام تبلیغاتی را از روی در و دیوارهای منازل خود جدا می کردند اما از آنجاییکه با سریش چسبیده شده بود به طور کامل جدا نمی شد و جای کاغذ و چسب باقی می ماند.

یکی از این افراد با گلایه می گفت کاندیداهایی که باید برای بهتر زندگی کردن مردم قانون وضع کند، بی ملاحظه‌گی می کنند و دیوارهای ساختمان هایی که با این همه زحمت و هزینه نما می شوند را این طور با چساباندن این برگه زشت می کنند.

اگر به خیابان های بجنورد سری بزنیم با اقلام انتخاباتی مواجه می شویم که حتی به پایه های چراغ برق که در وسط جداول خیابان ها و میدان ها با این هزینه خریداری و جانمایی شده، چسبانده شده است.

دو هزار متر مربع چتایی در قسمت های مختلف شهر در نظر گرفته شده است تا کاندیداها به منظور جلوگیری از بر هم زدن منظر شهری اقلام تبلیغاتی خود را بر روی آن ها نصب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ خراسان شمالي تبلیغات انتخاباتی بجنورد اقلام تبلیغاتی چسبانده شده برگه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس