Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیستم مگا آی سی یو و پست آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین( ع)، بخش ان آی سی یو و مگا ان آی سی یو بیمارستان طالقانی، مرکز تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر اراک شامل یک دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ساعی( خیابان هپکو) و دانشکده دندانپزشکی به صورت نمادین در نشست ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امام جمعه اراک، استاندار مرکزی و نمایندگان مردم اراک اراک، کمیجان و خنداب بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک، بهره‌برداری از دستگاه‌های اکسیژن ساز و خانه‌های بهداشت در شهرستان‌های دلیجان و محلات از دیگر طرح های افتتاحی بود.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی ضمن حضور در نشست مدیریت کرونا، چند طرح بهداشتی، درمانی را افتتاح کرد.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت با ۱۲ شهرستان دارای ۲۰ بیمارستان فعال با یک‌هزار و ۹۴۵ تخت مصوب و ۷۵۰ تخت فعال در قالب ۸۵ بخش درمانی است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی افتتاح طرح وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی افتتاح طرح وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی درمان و آموزش پزشکی استان مرکزی وزیر بهداشت آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم