Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار بسیج عمومی فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، آنچه که موسوم به «راهپیمایی پرچم» رژیم اشغالگر است و صهیونیست‌ها برای برگزاری آن در روز سه‌شنبه آماده‌سازی می‌کنند یک اقدام تحریک‌آمیز وخطرناک علیه قدس و مقدسات ماست و دشمن همه اعراب و مسلمانان را هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی افزود، ملت فلسطین همگی در دفاع از قدس و مسجدالاقصی متحد و در هرزمانی آماده تقابل جامع و شامل در برابر دشمن هستند.

این جنبش فلسطینی در پایان خواستار بسیج عمومی در همه شهرها و روستاها و اردوگاه‌ها در داخل فلسطین و نیز اردوگاه‌های آوارگان در خارج برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه مقدسات شد.

رژیم اشغالگر که تصمیم گرفته بود راهپیمایی سالانه پرچم را پنجشنبه گذشته برگزار کند این راهپیمایی را به فردا سه‌شنبه موکول کرده و در تلاش برای تحریک علیه فلسطینیان با صدور اجازه عبور شهرک نشینان صهیونیست از منطقه باب‌العامود است.

جهاد اسلامی: در صورت تحرکات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی وارد عمل می‌شویمارزیابی جنبش جهاد اسلامی از ملاقات با طرف مصری چه بود؟

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان خواستار بسیج عمومی در قدس و مجاورت مسجد الاقصی برای مقابله با یورش شهرک‌نشینان شده و صهیونیست‌ها نگران انجام عملیات موشکی از جانب گروه‌های مقاومت فلسطین هستند.

روز گذشته حماس از مردم و جوانان انقلابی قدس خواست تا در میادین مسجد الاقصی و خیابان‌های بخش قدیمی شهر قدس گرد آمده، فرصت یورش گروهی شهرک نشینان صهیونیست برای تحقق اهدافشان را ندهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی بسیج عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند

مردم یمن امروز جمعه راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گور‌های جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

به گزارش فارس، مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاه‌های زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاه‌ها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیرو‌های مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به خاطر عملیات‌های اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیرو‌های یمنی خواستند که عملیات‌های خود را علیه صهیونیست‌ها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیات‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملت‌های آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالا‌های اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیست‌ها بروند.

در ادامه عملیات‌های یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیرو‌های موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیرو‌های مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیرو‌های مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش