Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@15:57:43 GMT

تنها راه بازگشت اسکوچیچ به ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۰۶۵

تنها راه بازگشت اسکوچیچ به ایران

سرنوشت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به نتیجه بازی عراق و ایران گره خورده است.

خبرگزاری میزان – دراگان اسکوچیچ از ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت و جانشین ویلموتس بلژیکی شد. وی در حالی به نیمکت تیم ملی رسید که انتقادات زیادی به کارنامه کاری‌اش وارد شد.

کارنامه اسکوچیچ را در فوتبال ایران پیش از هدایت تیم ملی فوتبال می‌خوانید:

باوجود همه انتقادات، سرمربی کروات با پیروزی در ۷ دیدار ابتدایی خود موفق به کسب رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در تیم ملی فوتبال شده و رکورد تاریخی اوفارل را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوفارل مربی صاحب نام بریتانیایی (ایرلندی) در نیمه دهه ۱۹۷۰ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و همراه با تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد و پس از آن از ایران رفت.

اسکوچیچ به خوبی می‌داند به واسطه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال جایگاه مستحکمی ندارد و تمام رکوردها با شکست مقابل عراق فراموش می‌شود. نباید فراموش کرد که بعد خروج ویلموتس از ایران و حواشی آن، انتخاب اسکوچیچ به عنوان نسخه موقتی بود تا مسئولان در زمان مناسب تصمیم قطعی بگیرند. با اینکه مسئولان فدراسیون هیچ واکنش یا مطلبی علیه سرمربی تیم ملی نداشته‌اند، اما نظر اصلی آنان بعد از چالش ۴ گانه خرداد ماه تیم ملی مشخص خواهد شد.

با این اوصاف اسکوچیچ در بازی مقابل عراق محکوم به پیروزی است. سرمربی ۵۲ ساله تیم ملی باید دست به کاری بزند که کارلوس کی‌روش و ویلموتس با کارنامه و حقوقی بالاتر از انجام آن عاجز بودند. گرمای منامه، چمن ورزشگاه المحرق و انگیزه بازیکنان عراقی بزرگترین موانع اسکوچیچ هستند. بنابر حکم نانوشته به نظر می‌رسد در صورت شکست مقابل عراق، سرمربی کروات حتی به ایران بازنگردد. در غیر این صورت همانند یک قهرمان، بازگشت قهرمانانه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مهدوی: عراق زیرکانه بازی می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی

محمد خدابنده‌لو که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بود و ویدئو گفت‌وگو او با برنامه نود و ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس، در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشت، شخصاً تمایل ویژه‌ای به این انتقال داشت؛ به‌ویژه آنکه هم در ابتدای فصل جاری و هم در فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود.

رونمایی رسمی از پنجمین خرید زمستانی پرسپولیس؛ خدابندهلو به آرزوی بچگیاش رسید

با وجود مذاکرات انجام شده، انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس نهایی نمیشد. در بازار زمستانه هم پرسپولیسی‌ها مشقت زیادی برای جذب خدابنده‌لو متحمل شدند و مذاکرات در چند نوبت شکست خورد.

22 روز سرنوشتساز برای اوسمار؛ وقتِ اثبات و قدرتنمایی

پرسپولیسی‌ها در پنج بازی پایانی‌شان در لیگ برتر و جام حذفی که باید در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود، تنها یک‌بار در خارج از تهران میهمان رقیب خود هستند؛ آن‌هم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن. نکته مهم این مسابقه، غیبت علیرضا بیرانوند است که می‌تواند برای سرخ‌پوشان دردسرساز شود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که اولین بازی بیرون از خانه خود در قامت سرمربی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کرد، حالا امیدوار به شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان است تا بتواند به نوعی جبران‌مافات کند و موقعیت تیمش را در کورس مدعیان حفظ کند.

شروع دوباره برای ستاره پرسپولیس؛ ترابی، وارد میشود

این فصل ترابی ۱۶ هفته با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش

خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ

بازی‌ای نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ ‌را‌ کسب کند.

برای مطالعه سایر اخبار و نقل و انتقالات پرسپولیس، فوتبال 360 را دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت