Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:45:17 GMT

کشف بیش از ۴۳ هزار حبه قرص خارجی قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۱۱۰

کشف بیش از ۴۳ هزار حبه قرص خارجی قاچاق در همدان

ایسنا/همدان جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۳ هزار و ۱۴۰ حبه داروی خارجی قاچاق و ۱۲۲۲ عدد لوازم آرایشی فاقد مجوز بهداشتی قاچاق با ارزش بیش از شش میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان طی دو مرحله عملیات در مبارزه با قاچاقچیان کالا یک دستگاه سواری شوتی و یک باب انبار در حاشیه شهر همدان را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن هماهنگی مقام قضایی تعداد ۴۳ هزار و ۱۴۰ حبه داروی خارجی قاچاق و ۱۲۲۲ عدد لوازم آرایشی فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق با ارزش بیش از شش میلیارد ریال کشف شد که در این زمینه سه نفر دستگیر شدند و برایشان پرونده تشکیل شده و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق نیروی انتظامی لوازم بهداشتی و آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود