Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:13:22 GMT

اصناف رفسنجان به پویش #من_رای_میدهم پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۱۳۵

اصناف رفسنجان به پویش #من_رای_میدهم پیوستند

اصناف مختلف در رفسنجان برای حضور در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه اعلام امادگی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در چهار روز مانده به روز سرنوشت ساز ۲۸ خرداد، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد پیوستن گروه های متعددی از مردم به پویش #من_رای_میدهم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران می خواهند بار دیگر حمایت خود را از کشورشان و ارزش های این نظام اعلام کنند.

اصناف مختلف رفسنجان نیز برای حضوری پرشور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت خواهیم کرد چون وظیفه شرعی خودمان می دانیم که شرکت کنیم و سرنوشت کشورمان برایمان مهم است و از همه مردم مخصوصا صنف خودمان می خواهیم در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت کشورشان سهمیم باشند.

حسین کریمی رئیس صنف تعویض روغنی شهرستان رفسنجان هم بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد به خاطر ایران اسلامی، لبیک به فرمان رهبرمان و جواب دهی به منافقان نظام، رای می دهیم و  همه مردم و همکارانم در صنف را دعوت به حضور و مشارکت در انتخابات می کنم.

حسین حاج محمدی رئیس صنف نجارهای رفسنجان بیان می کند: وظیفه ملی ماست که در انتخابات شرکت کنیم و همه دوستان و همکارانم را همین جا و هم از طریق فضای مجازی و گروه ها دعوت به حضور در  انتخابات می کنم و همه باید وظیفه خودشان بدانند که رای بدهند و یک فردی را برای کشور انتخاب کنند که دلسوز انقلاب و مردم باشد و بتواند مشکلات مردم مخصوصا گرانی را حل کند.

سیامک قهرمانی رئیس صنف ابزار فروشان اظهار کرد: وظیفه ی همگانی است که در انتخابات شرکت کنیم و فردی را انتخاب کنیم که اصلح و دلسوز مردم باشد؛ با توجه به جلسه‌ای که برگزار کردیم همه‌ی اصناف را به پای صندوق های رای دعوت می کنم و بخاطر رهبر و انتخاب فرد اصلح پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

حسین حاجی زاده رئیس صنف موبایل فروشی رفسنجان می گوید: یکی از وصیت نامه های شهید قاسم سلیمانی این بود که پای نظام و انقلاب ایستادگی کنید و ما هم وظیفه خود می دانیم هم در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را هم برای حضور دعوت کنیم.

عسکری رئیس اتحادیه صنف خبازان رفسنجان هم با بیان اینکه وظیفه شرعی و عرفی هر ایرانی با غیرت است که به نظام  و ولایت فقیه پایبند باشد و در انتخابات ۲۸ خزدادماه شرکت نماید، گفت: طبق فرمایش امام راحل و پشتوانه ولایت فقیه حتما در انتخابات شرکت می کنم و از همین جا همه مردم و صنف را دعوت به حضور و مشارکت حداکثری می نمایم و امیدواریم این انتخابات باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شرکت شرکت کنیم رئیس صنف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند

به گزارش قدس آنلاین، طاها بهبود نیا در پست مدافع میانی و ابوالفضل مهدیان در پست قطر پاسور با امضای قراردادی به عضویت باشگاه صنعتگران در آمدند.

بهبودنیا و مهدیان به ترتیب فصل گذشته در تیم‌های ایفاسرام و گیتی پسند توپ می‌زدند و با تیم والیبال نوجوانان ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ آرژانتین به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

تیم والیبال صنعتگران امید،‌ نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد