Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا 24 خرداد ماه اعلام شد .

 به گزارش برنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بستری شدگان کرونا در این استان پس از حدود ۱۱ هفته بالاخره دورقمی شد.

جواد آقازاده روز دوشنبه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد، ۳۰ نفر مربوط به ارومیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد ابتلای ۲۸۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا بودیم که در تداوم روند کاهشی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که سهم ارومیه، پنج نفر است.

آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۶۴۹ نفر رسیده که ۲۶۹ نفر مشکوک بوده و ۳۸۰ مبتلای قطعی هستند.

وی گفت: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۱۳۵ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۳۲ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

 تاکنون حدود ۱۷۶ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و چهار هزار و ۶۸۴ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی آذربایجان غربی علوم پزشکی ابتلا به بیماری درمان تنفس کرونا کرونا در آذربایجان غربی کرونا در استانها آذربایجان غربی بستری شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد