Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیّران با اشاره به محرومیت زدایی در ابعاد مختلف سازندگی و راه اندازی نهضت ساخت خانه محروم گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی استان البرز توزیع می شود.

« مهران طیّران» در خصوص ویژه برنامه های دهه کرامت مرکز بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آنچه هدف گذاری شده برای دهه کرامت برپایی رزمایش مواسات و همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و ... با هدف ساخت و تجهیز خانه محرومان در استان البرز با همت نیروهای بسیج سازندگی منعقد شده است. 

 

ساخت ۳۰۰ خانه محروم در سطح استان البرز

 

طیّران ساخت ۴۰ خانه محروم را در گام نخست اجرای طرح رزمایش مورد نظر قرار داد و اظهار کرد: در راستای اهداف گسترده طرح رزمایش مواسات و همدلی ساخت ۳۰۰ خانه محروم در سطح استان البرز در دستور کار قرار می گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: تهیه و توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی استان البرز از جمله اقدامات و برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت انجام می شود. 

 

وی ادامه داد: محرومیت زدایی از مهمترین برنامه ها و شاخص های شکل گیری رزمایش مواسات و همدلی است که براساس آن خدمت رسانی به محرومان در دستور کار نیروهای فعال بسیج و سپاه قرار گرفته است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: طرح رزمایش مواسات و همدلی با جدیت با هدف خدمت رسانی و گسترش ابعاد خدمات رسانی به محرومان به صورت یک قرارگاه منظم و نظام مند طرح ریزی می شود. 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات و همدلی بسیج سازندگی استان البرز خانه محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون