Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سعید جلیلی روز دوشنبه در جمع تاکسی‌رانان ترمینال غرب تهران گفت: من چندین سال از همین ترمینال با تاکسی به محل زندگی خود در کرج می‌رفتم و با مشکلات شما تاکسی‌ران‌ها آشنا هستم.

وی ادامه داد: برادری که از سنقر همدان آمده است و می‌گوید من دامداری را رها کردم و به تهران آمدم برای کار، به او می‌گویم اگر روستای شما در وضعیت مطلوب قرار داشت، آیا به تهران می‌آمدید؟ یا برادر دیگری می‌گوید دانشجوی دکتری عمران هستند و در بخش اداری ترمینال مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر زمینه اشتغال شما در حوزه تحصیلی خودت فراهم می‌شد، کار غیرتخصصی می‌کردید؟

این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بیمه رانندگان تاکسی که در این هشت سال به هر دلیلی قطع شده غیرموجه است، اگر حادثه یا کسالتی برای راننده تاکسی پیش بیاید، وضعیت درآمدی او دچار مشکل می‌شود بنابراین طرحی داریم که کارت اعتباری با مبلغ مشخص در اختیار رانندگان تاکسی و مشاغلی که روزمزد هستند قرار بگیرد تا در شرایط ضرور، معیشت‌ روزمره آنها دچار مشکل جدی نشود.

جلیلی ادامه داد: من گفتم این برجام مشکلات را حل نمی‌کند؛ حل کرد؟ 

وی در پاسخ به یک کارگر قراردادی گفت:  قراردادهای کوتاه‌مدت در کارهایی که مقطعی نیستند، خلاف قانون اساسی است. آن دسته از این قراردادها که خلاف امنیت شغلی است، جلوی آن را می‌گیریم.

این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: من با هر صنفی دیدار داشتم به آنها گفتم: خودتان پای کار بیایید و مشکلات‌تان را پیگیری کنید؛ از طریق اتحادیه‌ها و اصناف باید حقوق خود را پیگیری کنید و راهکارهای پیشنهادی‌تان از دولت مطالبه کنید. اگر این کار را بکنید و معطل فلان مدیر دولتی نمانید، بسیاری از مشکلات را با دست خودتان حل خواهید کرد.

وی در پاسخ خانمی که گفت نه بیمه دارم، نه حقوق بازنشستگی؛ خواهر شهید هم هستم. دولت نسبت به من هیچ وظیفه‌ای ندارد؟ گفت:  قطعا وظیفه دارد و  شما هم در زمینه‌های مختلف حقوقی دارید.

جلیلی در پایان گفت:  من در هشت سال گذشته مسئولیت اجرایی نداشتم اما در جای جای کشور حضور پیدا کردم و با اقشار و اصناف مختلف دیدار کردم و سخن آنها را شنیدم. من رقیب آقای روحانی بودم اما سعی کردم هرچه از دستم برمی‌آید به همین دولت آقای روحانی کمک کنیم.

پربیننده ترین پشت صحنه آخرین مناظره انتخاباتی +تصاویر ادعاهای جدید احمدی نژاد! + فیلم زنگ خطر برای اقتصاد به صدا درآمد / وعده‌ های سیل آسا با ظاهری فریبنده زاکانی از رقابت‌ های انتخاباتی انصراف داد؟ فوری/ پیش بینی عراقچی از آینده توافق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است