Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:53:57 GMT

ادعای عجیب پزشک دانمارکی درباره اریکسن

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۲۹۷

ادعای عجیب پزشک دانمارکی درباره اریکسن

ثانیه‌های عجیبی که اریکسن در اولین دیدار تیم ملی دانمارک در یورو پشت سر گذاشت، شرایط دلهره آوری را برای همه ایجاد کرد و بسیاری متقاعد شده بودند که اریکسن از دنیا رفته.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بی شک یکی از مهمترین صحنه‌های رقابت‌های این دوره یورو زمانی رقم خورد که کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به دلیل ایست قبلی در میانه مسابقه به زمین خورد تا همه هواداران فوتبال برای چندین دقیقه در بهت فرو بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه اریکسن به زندگی بازگشت و بازی دانمارکی‌ها نیز پس از چند ساعت ادامه یافت، با این حال پزشک تیم ملی دانمارک ادعای تازه ای درباره شرایط اریکسن کرده و از لحظاتی گفته است که او در ورزشگاه بی اختیار بر روی زمین افتاد.

مورتن بوسن گفته: در لحظه‌ای که اریکسن نقش بر زمین شد و کنترلش را از دست داد، لزوماً از دنیا رفته بود. او از دنیا رفته بود و افتادن او اتفاق ناگواری بود. ما در ادامه احیای قلبی انجام دادیم و این زمانی اتفاق می‌افتد که قلب کاملاً ایستاده باشد. یعنی اریکسن کاملاً حیات خود را از دست داد.

پزشک دانمارکی‌ها اشاره کرد که در آن لحظات هیچکس از شرایط به طور کامل آگاه نبوده: نمی‌دانم چقدر نزدیک به از دست دادن اریکسن بودیم. ما پس از یک "دفیبریلاسیون" توانستیم قلب او را به کار بیاندازیم. دفیبریلاسیون عملی است که با وارد کردن شوک الکتریکی به قبل برای بازگشت ریتم طبیعی‌اش انجام می‌شود. خیلی سریع او توانست به شرایط مناسب برسد و تنها با یک بار تلاش اریکسن به زندگی بازگشت.

وی ادامه داد: من متخصص قلب نیستم. نمی‌توانم توضیحات بیشتر و تخصصی‌تری درباره اتفاقی که رخ داد بدهم و توضیحات زیادی ارائه کنم. با این وجود می‌توانم بگویم که اریکسن برای لحظاتی از دنیا رفت و خوشبختانه تیم پزشکی موفق شد او را به زندگی برگرداند.

کد خبر 500507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستین اریکسن آخرین وضعیت کریستین اریکسن حمله قلبی کریستین اریکسن اریکسن سکته کریستین اریکسن حمله قلبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به یک پزشک در خوزستان

گزارش‌های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، برخی از منابع مطلع می‌گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت.

آن‌ها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند.

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه‌ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت.

در همین خصوص علیرضا نجفی با تایید این خبر گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم.

در آخرین گزارش‌های دریافتی که به دست آمده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • دستگیری ۳ نفر برای مسمومیت الکلی و فوت یک پزشک
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟