Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان بافت در استان کرمان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی این شهرستان به منظور برخورد جدی با قانون‌شکنان خبر داد. خبرگزاری میزان - سجاد علیدادی سلیمانی، رئیس دادگستری شهرستان بافت در استان کرمان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی این شهرستان به منظور برخورد جدی با قانون‌شکنان خبر داد و اظهار کرد: بی اخلاقی، توهین و افترا از مصادیق تخلف و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود و به منزله پایبند نبودن به قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دادگستری شهرستان بافت بیان کرد: فعالیت انتخاباتی مسئولان ادارات و کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از امکانات دولتی، مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
وی افزود: رصد دقیق تحرکات غیرقانونی و مقابله با فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی از سوی متولیان امر به منظور حفظ سلامت انتخابات و جلوگیری از تخلفات، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
علیدادی سلیمانی، تقویت قانون مداری و جلب اعتماد عمومی را زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات عنوان کرد و افزود: از آنجا که نقش رسانه‌ها در رونق بخشی به فضای انتخابات و پیشگیری از تخلفات، محوری و اثرگذار است، در این راستا اقدام در آگاهی بخشی و تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی برای ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی ضروری است.   بیشتر بخوانید: لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات انتهای پیام/ برچسب ها: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی قانون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی قانون دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است