Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:08:25 GMT

دوره مدیریت تخصصی هتل بازنگری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۸۴۲

دوره مدیریت تخصصی هتل بازنگری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: در راستای دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی تلاش کردیم تا با روشی علمی و نظام مند سرفصل‌های موجود را بازبینی و با استفاده از نظرات کارشناسی خبرگان و دست‌اندرکاران این حوزه، دوره مدیریت تخصصی هتل را طراحی و تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با بیان اینکه صنعت هتلداری نیازمند مدیرانی است که ضمن برخورداری از آموزش‌های رسمی، با تئوری‌ها، پارادایم‌ها و دانش روز مدیریت هتلداری آشنا باشند؛ افزود: ضعف آموزش در صنعت مهمان‌نوازی و همچنین پیامدهای آموزشی غیراستاندارد در آینده که در اثر عدم ارتباط سیستم آموزشی و نیازهای اشتغال به وجود می‌آیند بسیار ناخوشایند خواهند بود؛ تاکید کرد: ضرورت بازنگری سرفصل‌های دوره مدیریت تخصصی هتل و تدوین سرفصل جدید آموزش منجر به طراحی دوره آموزش هتلداری با رویکرد پرورش مدیران توانمند شد.

وی خاطر نشان کرد: تربیت و آموزش مدیران حرفه ای هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، آشنایی فراگیران با نحوه مدیریت و تصمیم گیری حرفه‌ای در صنعت هتلداری و تأمین نیاز مدیریتی بخشهای اقامتی صنعت گردشگری در داخل و خارج از کشور، به ویژه هتل‌های ۴ و ۵ ستاره از اهداف اجرایی این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: در دوره مدیریت تخصصی هتل، به دنبال برنامه‌ریزی به منظور ارتقای سرمایه انسانی در صنعت هتلداری، ارتقا کیفیت خدمات گردشگری با ارتقا دانش و مهارت مدیران، به روز نگاه داشتن دانش مدیران هتل و همچنین ارتقا برند گردشگری ایران و افزایش سهم بازار منطقه با افزایش رضایت مهمان هتل‌ها هستیم.

کد خبر 5234509 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی هتل داری انتخابات 1400 شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز دختر ویروس کرونا سازمان محیط زیست صنایع دستی قوه قضاییه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی وضعیت معابر پیش بینی وضعیت هوا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است