Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:13:23 GMT

حضور در انتخابات، فتح خرمشهر دیگری است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۹۱۷

حضور در انتخابات، فتح خرمشهر دیگری است

سردار فدا با تشریح جنگ رسانه ای و تلاش ۴۳ استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی یا تغییر مسیر آن از آرمانهای امام خمینی (ره)، حضور مردم در انتخابات برای انتخاب سرنوشت خود را فتح خرمشهری دیگری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سردار «مجتبی فدا» در اجتماع دوستداران انقلاب که در مصلی گلپایگان شکل گرفت، به تشکیل جبهه عظیم از همه ظرفیت های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این جبهه عظیم دارای پشتوانه امپراطوری وسیع رسانه ای است و از هر اقدامی علیه ایران اسلامی کوتاهی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با یادآوری اینکه دشمن انقلاب اسلامی اجازه نداد ملت ایران طعم خوش پیروزی را بچشد تاکید کرد: بیش از ۴۳ سال هر اقدامی را علیه ایران صورت دادند و هنگامی که نتوانستند، سعی در خارج کردن مسیر و ریل انقلاب اسلامی از راه امام خمینی (ره) مانند استقلال، آزادی دفاع از ملت های آزاده، جهاد و ایستادگی و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه و مهار نفوذ جمهوری اسلامی و گسترش فرهنگ شیعی و فاطمی کنند.
وی ازدست دادن شاخص ها و هیمنه ابرقدرت ها، نداشتن قدرت جنگیدن، گسترش انقلاب با شدت و قدرت در منطقه و جهان و الگو و ظرفیت شدن جبهه مقاومت به همراه ایستادگی و روحیه مقاومت، عاشورا، انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را دلیل این دشمنی استکبار جهانی برشمرد.
سردار فدا با یادآوری اینکه تمام تلاش آمریکا در منطقه برای حفظ امنیت اسرائیل بوده است، افزود:جنگ اخیر غزه نشان داد که امنیت اسرائیل آسیب پذیر شده است و سامانه گنبد آهنین دارای حفره های امنیتی فراوانی است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) راهکار آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به وسیله اسلام و طرفدارانش را شیوه انتخابی آمریکا برشمرد و تشریح کرد: تجربه های موفق مثل رقم خوردن، سقیفه و عاشورا در صدر اسلام، تجربه قراردادن مرجعی مشهور در برابر امام خمینی(ره)، مجلس ششم و تجربه انقلاب های مخملی در کشورهای تجزیه شده شوروی، بهار عربی و تحقیقات انجام شده توسط اندیشکده های مختلف آمریکایی را دلیل این نگاه و شیوه آمریکایی به کنار زدن انقلاب اسلامی است.
وی تلاش دشمن برای تاثیر گذاری بر حرکت انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت رسانه ای خود، عناصر نفوذی و کاهش مشارکت در انتخابات یادآور شد و افزود: این شبکه رسانه ای سطح دغدغه های مردم را از مبارزه میان اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی پایین آوردند اما تصمیم گیری برای سرنوشت خود سبب اخراج رژیم طاغوت و آمریکا از کشور توسط مردم بود.


سردار فدا از تغییر ذائقه فرهنگی مردم کشور نسبت به اول انقلاب انتقاد کرد و ادامه داد: اصفهان در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کرد و در عصر همان روز، برنامه اعزام به جبهه داشت که نشان از روحیه مقاومت مردم داشت ولی امروز دغدغه و نگرانی امروز مردم صف مرغ و تخم مرغ است، ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس خسارت دید که مستقل باشد ولی با تغییر محاسبات نخبگان آسیب دیده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با تاکید بر اینکه آنچه انقلاب اسلامی را تا کنون سلامت از گذر گاه ها عبور داده، مقام ولایت است، یادآوری کرد: جانشین پیامبر گرامی اسلامی از جنس پیامبر نبود و حرکت اسلامی پیامبر (ص) منحرف شد و ۷۲ فرقه از اسلام شکل گرفت و ویژگی این انقلاب یکی بودن امام خمینی (ره) و امام خامنه ای از نظر ویژگی هایی چون صلابت، شجاعت، حکمت، عزت و غیره بود و تلاش دشمن انقلاب برای قبح زدایی و دست اندازی برای جایگاه ولایت فقیه است.
وی تشکیل جبهه انقلاب را خوب عناصر ماندگار انقلاب اسلامی شامل اسلام به عنوان یک موتور شتاب دهنده انقلاب، ولایت به عنوان حرکت دهنده و فرمانده انقلاب، مردم شهید پرور و روحیه استکبار ستیزی را یک وظیفه برای همه مردم بیان کرد و افزود: وظیفه بصیرت افزایی، توجیه و اقناع سازی و تواضع به صبر و تحمل مشکلات در فضاهای مجازی و حقیقی برای حضور یک دل، یک رنگ در دفاع از جمهوری اسلامی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بر عهده همه است.

سردار فدا حضور در انتخابات را ناامید کردن همه تلاش های دشمن با وجود همه مشکلات و سو مدیریت ها عنوان کرد و افزود: راه حل مشکل سو مدیریت ها، قهر کردن با صندوق های رای نیست همان گونه که از ناتوانی درمان یک دکتر برای بیماری نا امید نمی شویم و تلاش می کنیم، جمهوری اسلامی شرایطی بدتر از یک بیمار ندارد و از این رو می توان سرنوشت را با انتخاب درست تغییر داد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) به حضور ۸۵ درصدی مردم جنگ زده سوریه اشاره کرد و افزود :مردم سوریه هشت سال نا امنی را تجربه کردند و حضور آنها در انتخابات به معنای درک آنها از اهمیت حضور است و جمهوری اسلامی نیز در کلام شهید سپهبد سلیمانی مهم ترین حرم جهان اسلام است و لذا برای دفاع از این حرم به صحنه بیایید و مشارکت در انتخابات را حداکثری کنید تا بر میزان اقتدار کشور بیافزایید.
وی با بیان اینکه تنها یاس و ناامیدی به جای قدرت و ظرفیت جمهوری اسلامی تبلیغ می شود، گفت: برخی از کشورها پس از ترور شهید فخری زاده برای ملت ایران خط و نشان می کشیدند اما جنگ ۱۲ روزه اخیر که همه توان فلسطینی ها نبود، قدرت جمهوری اسلامی بود که به رخ رژیم مسلح صهیونیستی کشیده شد تا جایی که درخواست آتش یکطرفه دادند.
سردار فدا در پایان حضور در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد را فتح خرمشهری دیگری توصیف کرد و از مردم خواست همانند حضرت زهرا (س) پس از داستان سقیفه، ۴۰ شبانه روز به درب منازل برای احقاق حق می رفت، تلاش کنند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان حضور حداکثری درانتخابات دستاوردهای انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران گلپایگان انتخابات ریاست جمهوری فرمانده سپاه صاحب الزمان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی امام خمینی سردار فدا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد