Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص بالا بودن قیمت میوه در بازار، گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از میوه مورد نیاز کشور توسط بخش خصوصی تولید می‌شود کنترل قیمت آن نیازمند نظارت‌های خاص خود است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت محصولات فصلی مانند هلو، زردآلو وگیلاس متاثر از عرضه و تقاضا است و عدم تناسب بین این دو عامل در بازار باعث نوسان قیمت می‌شود، عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم که در سال زراعی جاری باغات میوه کشور با سرمازدگی و پس از آن خشکسالی شدید مواجه شده‌اند و این موضوع کاهش میزان تولید و عرضه را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: میوه‌های مانند هلو و زردآلو در مناطق خاصی از کشور تولید می‌شوند می‌توان با نگهداری و توزیع مناسب آنها قیمت محصولات را در بازار کنترل کرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در نشست هفته آینده کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از مسئولین ذی‌ربط در زمینه کنترل قیمت میوه در بازار دعوت می‌شود تا توضیحات و گزارش‌های خود را در خصوص دلایل افزایش قیمت و میزان نظارت بر بازار ارائه کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: کشاورزی گرانی میوه مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟