Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:35:20 GMT

تیم پومسه سه نفره زنان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۰۷۷

تیم پومسه سه نفره زنان کشورمان با ترکیب فاطمه حسام، راضیه آقایی و مرجان سلحشوری موفق شد بر سکوی دومی ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بایستد

در رقابت های قهرمانی پومسه آسیا، تیم پومسه 3 نفره زنان کشورمان هم نایب قهرمان شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز (دوشنبه/ 24 خردادماه) با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور در سالن نوهاد نوفال بیروت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان رقابت‌های تیمی رده‌ سنی 18 تا 30 سال گروه زنان، تیم پومسه 3 نفره کشورمان با ترکیب فاطمه حسام، راضیه آقایی و مرجان سلحشوری عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد، تیم کره جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های فیلیپین و لبنان مشترکا سوم شدند.

سرمربیگری بانوان را فاطمه اسدپور برعهده دارد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم پومسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در واکنش به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پرچم بالاست. قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا، مبارک همه مردم ایران. خداقوت و دست‌مریزاد بچه‌ها.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا