Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اولیای امور و بزرگان و آنان که دغدغه سیاسی و اجتماعی دارند در چنین شرایطی دور هم گرد آمده و برای شناسایی افراد توانمند در انتخابات فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه این افراد پیش از آغاز انتخابات نیز فعال بودند، عنوان کرد: این افراد برای شناسایی و معرفی افراد اصلح برای بهبود شرایط اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اعلام آمادگی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری تا در کشور تغییر ایجاد کند، گفت: با کاندیداتوری وی از اقشار و احزاب مختلف بالغ بر ۴۰ گروه به عنوان حامی آیت‌الله حضور یافتند.

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه از جمله حامیان آیت‌الله رئیسی شورای وحدت کشور و استان است، گفت: علت حمایت از رئیسی فاکتورهای قابل توجه موجود در وی است، چرا که وی یک شخصیت انقلابی بوده و دارای اعتقاد به ارزش‌های انقلابی است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی فردی پاکدست بوده و از خود مردم برای خدمت به مردم حضور یافته است، عنوان کرد: وی انسان سالمی بوده ودر پست‌های خود موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی هر چه در توان دارد در راستای فعالیت خود استفاده می‌کند و دارای قاطعیت لازم است، عنوان کرد: وی در دوره حضور در قوه قضائی بسیاری از واحدهای تولیدی را به چرخه اقتصادی باز گرداند.

بیگ محمدی افزود: آیت‌الله رئیسی در این مدت به خوبی با رانت و فساد برخورد کرده است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه سؤال مطروحه این است که وی با وجود توفیق در قوه قضائیه چرا در انتخابات حضور یافته است، گفت: احساس شد لازم است وی در قوه‌ای حضور یابد که زمینه فساد را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ساده زیستی یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی است، گفت: وی دارای سعه صدر است. 

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه در شورای شهر تعداد زیادی ثبت‌نام کردند شورای وحدت متشکل از ۴۹ گروه اجتماعی و سیاسی است کمیته ۱۰ نفره تشکیل شده و‌ همه کاندیداهای شورای شهر بررسی شدند، اضافه کرد: در نهایت لیست مورد تایید با بررسی و انتخاب و به مردم معرفی شد.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه داشتن ایمان قوی و تخصص از ویژگی منتخبان شورای وحدت است، بیان کرد: از کاندیداتورهای مورد حمایت شورای وحدت میثاق نامه دریافت شده است.

انتهای پیام /۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ایت الله رئیسی زنجان آیت الله رئیسی بیگ محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است