Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از کنار رفتن ناصر فریاد شیران از آکادمی باشگاه استقلال، هنوز جانشین وی انتخاب و معرفی نشده تا خلاء مدیریتی برای تیم‌های پایه این باشگاه تبدیل به معضلی تازه شود.

در روزهای اخیر تعدادی از بازیکنان تیم‌های پایه استقلال اقدام به فسخ قرارداد خود با این باشگاه کرده‌اند که در بین آنها تعدادی از استعدادهای پایه نیز به چشم می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین بازیکنانی که اقدام به فسخ قرارداد کرده‌اند، بازیکنی نیز حضور دارد که در فضای مجازی مانور بسیاری روی او صورت گرفته و حتی القاب مختلفی هم به این بازیکن که چیزی در حدود ۱۶ تا ۱۷ سال دارد داده و او را با بازیکنان بزرگ قیاس کرده‌اند.

این در حالی است که تنی چند از مربیان سابق و کنونی تیم‌های پایه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اذعان داشته‌اند که این بازیکن جوان به هیچ وجه آن چیزی نیست در فضای مجازی روی او مانور شده است و حتی برخی از مربیان سابق وی بیان داشته‌اند که اگر نبود برخی فشارها، حتی او را در تیم استقلال حفظ هم نمی‌کردند.

این بازیکن حتی در زمان مدیریت فریاد شیران به دلایل انضباطی و اخلاقی از آکادمی اخراج شده بود و بعد از مدتی به واسطه تعهدی که داده بود به تیم های پایه بازگشته بود.

در سالهای اخیر برخی افراد سودجو از داخل و خارج کشور همواره با وعده‌های مالی پوچ و تو خالی دست به فریب مدیران استقلال زده تا خود را به باشگاه نزدیک کنند و از این طریق برای خود در فضای مجازی کسب فالوور کنند، امروز با استفاده از خلاء مدیریتی در آکادمی به برخی از بازیکنان جوان و دارای استعداد نزدیک شده و به آنها وعده ترانسفر به لیگ‌های پرتغال و هلند داده‌اند.

این افراد سودجو اخیراً استراتژی خود را تغییر داده و قصد دارند با نفوذ روی بازیکنان جوان و کم تجربه تیم‌های پایه استقلال به نفوذ در هواداران این تیم بپردازند.

افرادی که سابقه جعل فیش بانکی به حساب ستاره‌های سابق استقلال را دارند و نقش آنها در فراری دادن برخی از ستاره‌های خارجی سابق این تیم پررنگ و فراموش نشدنی است، امروز با وعده ترانسفر بازیکنان شانزده هفده ساله به لیگ‌های معتبر اروپایی، به آنها نزدیک شده‌اند و همراه آنها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مانور می‌دهند.

مدیران باشگاه استقلال باید این روزها بیشتر از گذشته حواس شان به آکادمی و بازیکنان تیم‌های باشد و اجازه نفوذ چنین افراد سودجویی که همواره مترصد نفوذ به باشگاه استقلال هستند را ندهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آکادمی فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم های پایه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای الیوم: نتانیاهو همه را فریب داده است

روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی همه را فریب داده و مشخص نیست که چه زمانی به شروط مقاومت تن می دهد.

به گزارش مشرق، رای الیوم در مطلبی با اشاره به روند مذاکرات مربوط به آتش بس غزه نوشت که پس از اینکه فضای مثبتی بر روند این مذاکرات میان حماس و تل آویو با میانجی گری مصر و قطر انجام شد و وعده نزدیک بودن دستیابی به توافقی داده شد که به جنگ خونین در غزه خاتمه پیدا کند، این وضعیت زیاد دوام نیافت و نشانه های شوکه کننده تاکید بر این دارد که توافق همچنان دور از دسترس است.

این رسانه افزود: مواضع ساعات گذشته مقامات صهیونیست و مسئولان حماس تاکید بر این نکته است که همچنان توافق دور از دسترس است و موانع بسیاری در مسیر برقراری آتش بس در غزه وجود دارد؛ موضوعی که یاس را در میان ساکنان نوار غزه که منتظر پایان جنگ و درد و رنج های خود هستند، ایجاد کرد.

به نوشته رای الیوم، با وجود تمام تلاش‌های مصر برای ایجاد فضای مثبت در پرونده مذاکرات و موفقیت آن، اما حقیقتی که در داخل اتاق های بسته رخ می دهد، با مواضع رسانه ای از زمین تا آسمان تفاوت دارد و میزان دوری در دستیابی به توافق آتش بس و مبادله اسیران میان تل آویو و حماس را نشان می‌دهد.

این رسانه ادامه داد: «محمود مردوای» از رهبران حماس بر خواسته های حماس مبنی بر بازگشت آوارگان، بازسازی نوار غزه و خروج اشغالگران به طور کامل از این منطقه تاکید کرد و «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز با اشاره به اینکه این جنبش مانع در مسیر مذاکرات ایجاد نکرده است، نتانیاهو و کابینه او را متهم کرد که روند مذاکرات را به تعطیلی کشانده‌اند.

رای الیوم اضافه کرد: همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرصت دستیابی به توافق در جریان مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه و مبادله اسیران بسیار اندک است، هر چند رسانه های مصری از پیشرفت در مذاکرات خبر دادند. یک مقام صهیونیست هم بر ورود ارتش این رژیم به رفح تاکید کرد و اینکه تل آویو به پایان جنگ تن نخواهد داد.

این رسانه عرب زبان نوشت: یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین از موانع زیاد در مسیر مذاکرات به علت مخالفت اشغالگران با آتش بس دائمی خبر داد و این در حالی است که حماس با توافقی که به آتش بس دائمی منجر نشود، مخالف است. نتانیاهو مانع موفقیت مذاکرات می‌شود و اهتمامی به بازگشت اسیران صهیونیست و خواسته های آنها ندارد و جهان را با تداوم جنگ کشتار جمعی به چالش می کشد.

رای الیوم افزود: تلاش‌های میانجی گران قطری و مصر و آمریکا برای قانع کردن طرفین به توافق آتش بس و مبادله اسرا به منظور پایان دادن به جنگ غزه که -بحران بشری و بهداشتی بی سابقه ایجاد کرده و بیش از ۳۴ هزار شهید برجای گذاشته که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهند- ادامه دارد. نتانیاهو همه را فریب داده و حماس از دام نجات پیدا کرده و مصر از این روند خشمگین است. آیا نتانیاهو به شروط مقاومت تن می‌دهد یا جنگ ادامه می‌یابد؟

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • رای الیوم: نتانیاهو همه را فریب داده است
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند