Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری سبزوار گفت: یک نامزد شورای اسلامی شهر سبزوار مکانی تاریخی و ثبت شده در فهرست آثار ملی را به عنوان ستاد انتخاباتی خود قرار داده بود که با دستور دادستان این ستاد مهر و موم شد.

به گزارش قدس آنلاین، میرعلم سیدی  افزود: در قانون پیش‌بینی شده که اماکن دولتی و عمومی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد اما یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار،یک مکان تاریخی و ثبت شده در فهرست آثار ملی را به عنوان ستاد انتخاباتی خود قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: آثار ملی جزء اموال عمومی و بیت المال به شمار می‌رود و با وجود تذکرهای داده شده به این نامزد انتخابات، ستاد انتخاباتی وی تغییر مکان داده نشد لذا با  دستور دادستان سبزوار این ستاد مهر و موم شد. رییس دادگستری سبزوار گفت: همچنین در نشست توجیهی با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار موارد قانونی نحوه فعالیت ستادهای انتخاباتی تذکر و نسبت به جلوگیری از مختلط شدن مردان و زنان در ستادهای انتخاباتی هشدارهای لازم داده شده است. سیدی افزود: در این راستا پیش‌بینی شده که نامزد های انتخاباتی برای جلوگیری از مختلط شدن زنان و مردان ستادهای جداگانه داشته باشند که یک ستاد مختص مردان و یک ستاد مختص بانوان به فعالیت بپردازد. وی ادامه داد: چنانچه در یک ستاد انتخاباتی مردان و زنان مختلط باشند نیروهای امنیتی و انتظامی دستور دارند که با ستادهای متخلف برخورد جدی کنند. رییس دادگستری سبزوار گفت: در برخی ستادهای انتخاباتی مرسوم شده است که برنامه‌های خود را از طریق بلندگو و با رفتارهای هنجارشکنانه شامل آهنگ و کنسرت و غیره به نمایش بگذارند و سبب سلب آرامش و مزاحمت برای شهروندان شوند که این موضوع به عنوان اخلال در نظم و آسایش مردم و به عنوان جرم محسوب می‌شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سبزوار ستاد تبلیغاتی دادگستری شورای اسلامی شهر سبزوار ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود