Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:52:57 GMT

اقدام باشگاه استقلال برای وصول مطالبات میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۴۶۹

اقدام باشگاه استقلال برای وصول مطالبات میلیاردی

باشگاه استقلال از طریق واحد حقوقی این باشگاه به دنبال گرفتن طلب‌های خود از چند اسپانسر و کارگزاران آبی‌پوشان در سال‌های گذشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال که تقریباً به یک عادت تبدیل شده، بدهی‌های داخلی و خارجی است، اتفاقی که در پرسپولیس هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عمده این بدهی‌ها، نداشتن بودجه مشخص، هزینه‌های زیاد، بدهی‌های گذشته و سوءمدیریت بوده است.

در فصل جاری، مدیریت استقلال بودجه خود را مشخص کرد و از کارگزارش مبلغ قابل توجهی گرفت، اما بیشتر آن صرف بدهی‌های داخلی و خارجی شد، به همین دلیل است که بازیکنان از دریافتی‌ها رضایت ندارند و هزینه‌های زیادی نیز روی دست باشگاه باقی مانده است.

در این میان، باشگاه استقلال منتظر رأی پرونده آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق خود است، پرونده‌ای که استقلال برای اعتراض به آن به دادگاه ورزشی CAS هزینه کرده است. بر کسی پوشیده نیست که خود مدیران استقلال هم می‌دانند در این پرونده شانس خیلی زیادی ندارند و باید مطالبات استراماچونی را پرداخت کنند. مطالباتی که گفته می‌شود یک میلیون و 380 هزار یورو به همراه پنج درصد بابت تأخیر در پرداخت است. 

اما بد نیست بدانید مدیریت فعلی استقلال از طریق واحد حقوقی خود به دنبال گرفتن طلب‌های باشگاه از برخی از اسپانسرها و کارگزاران سال‌های قبل است. این باشگاه مدعی داشتن طلب بالای 50 میلیاردی از یک اسپانسر است که با وجود تبلیغات صورت گرفته حق و حقوق باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است. یکی دو کارگزار دیگر نیز مبالغی را طبق ادعای باشگاه باید پرداخت می‌کردند که این اتفاق نیفتاده است. روز گذشته بود که مسئول حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر بتوانند این مبالغ را بگیرند، طلب استراماچونی به همراه بخش زیادی از بدهی‌های داخلی پرداخت خواهد شد. 

اعضای هیئت مدیره استقلال خاطر مجیدی را برای نقل‌وانتقالات راحت کردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.
خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.
وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز همچنین در حاشیه مراسم رسمی واگذاری دو باشگاه سرخابی‌ها به دو هلدینگ بانکی و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته از محل ابربدهکاران مالیاتی ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات معوقه وصول کردیم. وی گفت: مالیات معوقه ابربدهکاران شامل برخی شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و مالیات خود بانک‌ها بود که وصول کردیم تا فشاری به مودیان مالیاتی کوچک وارد نشود.

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی