Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد، جلسه‌ای که در آن احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال حضور نداشت. 

مجیدی مشکلات تیم از جمله نبود امکانات اولیه مثل تغذیه و لباس، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، حضور مشاور ایتالیایی و … را تشریح کرد. در ادامه، اعضای هیئت مدیره خواهان مشخص شدن لیست سرمربی استقلال برای تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی اعلام کرد که قصد دارد شخصاً با بازیکنان مدنظرش صحبت کند و اگر به توافق رسید، بازیکن را برای بحث‌های حقوقی قرارداد به باشگاه معرفی کند.

اعضای هیئت مدیره نیز اطمینان خاطر دادند که در نقل‌وانتقالات همه تلاش خود را به کار می‌برند تا مشکلی پیش نیاید. بر همین اساس، قرار شد که همزمان با اقدامات مجیدی برای بازیکنان مدنظرش، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات نیز با هماهنگی سرمربی کارهای مذاکره را دنبال کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی نقل و انتقالات لیگ برتر هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!