Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:33:06 GMT

نصب تندیس اولین شهیده سلامت کشور در کلاچای

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۵۲۸

نصب تندیس اولین شهیده سلامت کشور در کلاچای

شهردار کلاچای از نصب و رونمایی تندیس شهیده "نرجس خانعلی زاده" اولین شهیده مدافع سلامت کشور در این شهر خبر داد.

فرزاد دلارام در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رونمایی از تندیس شهیده "نرجس خانعلی زاده" اولین شهید مدافع راه سلامت کشور، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، در آئینی با حضور فرماندار و امام جمعه رودسر، بخشدار کلاچای، فرمانده نیروی انتظامی رودسر، فرمانده‌های حوزه‌های مقاومت بسیج، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام قدمی کوچک، اما ارزشمند در راستای پاسداشت تلاش‌های شهدای مدافع راه سلامت کشور به ویژه شهیده نرجس خانعلی زاده انجام شده است.

شهردار کلاچای خاطرنشان کرد: تندیس شهیده نرجس خانعلی زاده در مدت زمان پنج ماه طراحی و ساخته شده و نوع سازه از هایپر رئال در ابعاد واقعی پیکر شهیده) است.

دلارام یادآور شد: تندیس شهیده خانعلی در بلوار امام خمینی (ره) کلاچای، نزدیک منزل مسکونی این شهیده نصب شده است.

به گزارش ایمنا، شهیده نرجس خانعلی زاده، متولد ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۷۴ در کلاچای، اولین پرستار مدافع راه سلامت کشور بود که در راه مقابله با ویروس کرونا و کمک به شهروندان در ششم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان به شهادت رسید و در روستای چایخانسر از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر به خاک سپرده شد.

کد خبر 500523

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری تندیس شهید مدافع سلامت رودسر لاهیجان شهرهاي ايران استان گیلان مدافعان سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نرجس خانعلی زاده تندیس شهیده سلامت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد