Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: جایگاه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و حیاتی و فارغ از مسائل سیاسی و اداری است.

به گزارش ایسنا، یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز دوشنبه ۲۴ خرداد با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در محل هتل هویزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: با توجه به رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است تعامل خوبی بین این مجموعه با سایر دستگاه‌ها وجود داشته باشد که خوشبختانه در دوره اخیر شاهد این تعامل و هم‌افزایی هستیم.
وی افزود: ایثار و شهادت رمز اصلی حفظ و پاسداری از اسلام است و همه ما وظیفه داریم در حفظ و ترویج این فرهنگ بکوشیم. جایگاه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و حیاتی و فارغ از مسائل سیاسی و اداری است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بنیاد براساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انجام می‌شود افزود: امیدواریم در این مسیر از مشارکت و ظرفیت‌های موجود در وزارت‌خانه‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز به خوبی استفاده شود.
سلیمانی در ادامه ضمن اشاره به رویکردها و سیاست‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تشریح بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
در ادامه این جلسه سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل تبلیغات و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به بیان نظرات خود در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی پرداختند.
مشاورین وزرا در امور ایثارگران نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا مشاورین وزرا در امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت امور ایثارگران فرهنگی بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است