Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق بارسلونا معتقد است صرف نظر از تصمیم مسی مبنی بر ماندن در بارسا یا ترک نیوکمپ، این بازیکن استحقاق یک پایان خوش در لباس آبی و اناری را دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در حالی که کمتر از یک ماه تا پایان قرارداد فعلی لیونل مسی با بارسلونا باقی مانده است، شایعاتی شنیده می شود که ممکن است این بازیکن سر از پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، سسک فابرگاس، دوست صمیمی مسی که در جوانی در لاماسیا در کنار مسی بازی کرده و بعدها در تیم بزرگسالان نیز با این ستاره هم تیمی بود، معتقد است باشگاه بارسلونا در مسیری درست برای قانع کردن مسی برای ماندن در بارسلونا قرار دارد. او در این باره به گل گفت:

نمی دانم لئو چه خواهد کرد اما امیدوارم در بارسلونا بماند. این یک تصمیم بسیار شخصی است و باید ببینیم مسی چه حسی دارد و چه اتفاقی می افتد. دوست دارم برای سالیان طولانی بازی کردن او در بارسا و موفقیتش را ببینم زیرا او لیاقتش را دارد. خوشحالم که خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه شده است. او شخصیت بالایی دارد، خونسرد و باتجربه است و می داند چه می کند. خیلی خوش بینم که او باشگاه را به جایگاه اصلی اش برگرداند. 

ادن هازارد، وینگر باشگاه رئال مادرید دیگر بازیکنی است که فابرگاس رابطه نزدیکی با او دارد. این بازیکن در رئال مادرید دائما دچار مصدومیت شده و روزهای خوبی در پایتخت اسپانیا نداشته است. فابرگاس در مورد هازارد گفت:

او می داند در موردش چه فکر می کنم چون به تازگی با هم صحبت کردیم. می داند که خیلی بدشانس بوده است. به عنوان بازیکن 5 سال در کنار او بودم و هیچوقت مصدوم نشد. شاید دو بار به خاطر مسائل کوچک مصدوم شد. به همین خاطر دیدن این همه مصدومیت او برایم شوک آور است زیرا انتظار ندارید بازیکنی باقدرت مثل او که هر سه روز بازی می کرد و مصدوم نمی شد، به یکی از باشگاه های خوب دنیا و رویایی اش برود و این اتفاقات برایش بیافتد. این موضوع مرا ناراحت می کند زیرا همیشه گفته ام ادن این توانایی را دارد که هر چه دوست دارد بشود. او می توانست فاتح لیگ قهرمانان و توپ طلا شود و از نظر استعداد در کنار بهترین بازیکنان دنیا است. معتقدم اگر مسائلی جزیی به سود او پیش برود، همان ادنی را خواهیم دید که می شناسیم و دوست داریم.  

خندیدن هازارد در کنار بازیکنان چلسی بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان چیزی بود که انتقادات زیادی از وینگر بلژیکی را رقم زد. با این حال فابرگاس می گوید، هازارد می تواند این مسائل را مدیریت کند. او در این باره گفت:

وقتی برای یکی از باشگاه های بزرگ بازی می کنید، توجهات رسانه ای بخشی از زندگی شما است. در بارسلونا که بودم این مسائل برای من هم پیش می آمد. بخشی از شغل فوتبالیست هاست و باید با آن کنار بیایید و قوی باشید. در آغاز جوان تر بودم و این مسائل رویم اثر می گذاشت اما بعدا به سرعت فهمیدم که وقتی از افرادی مثل مارادونا، مورینیو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم انتقاد می شود، چرا نباید از من انتقاد شود؟ حتی اگر به خاطر یک بازی بد از شما انتقاد کنند، به سرعت می فهمید که مشکل شخصی با شما ندارند. باید این انتقادات را بپذیرید و از آن برای بهتر شدن استفاده کنید.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس