Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:38:25 GMT

ایتالیا با یک تغییر به مصاف سوئیس می رود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۱۱۴

ایتالیا با یک تغییر به مصاف سوئیس می رود

به نظر می رسد که ایتالیا تنها با یک تغییر نسبت به بازی اول به مصاف سوئیس خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری با روبرتو مانچینی روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. آنها که به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در رقابت‌های یورو را به دست آوردند، در بازی افتتاحیه جام نیز با اقتدار کامل و با نتیجه 3-0 ترکیه را شکست دادند تا یک بار دیگر خود را در قامت مدعی فتح جام به اثبات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به نتیجه فوق العاده ای که ایتالیا مقابل ترکیه به دست آورد بعید به نظر می رسد که روبرتو مانچینی تغییر چندانی در ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر سوئیس ایجاد کند. در واقع به نظر می رسد که فقط الساندرو فلورنزی در ترکیب اصلی آتزوری مقابله سوئیس به میدان نخواهد رفت چراکه این بازیکن در دیدار برابر ترکیه مصدوم شد.
این بدان معناست که به احتمال فراوان جیوانی دی لورنزو جای فلورنزی را خواهد گرفت.

 

 

 

 

همچنین بر اساس گزارش ها مارکو وراتی، هافبک کلیدی تیم ملی ایتالیا، نیز بعد از غیبت در بازی اول این تیم برابر ترکیه حالا به مرز آمادگی رسیده و مشکلی برای حضور در مسابقات بعدی نخواهد داشت. با این حال بعید به نظر می رسد که روبرتو مانچینی روی این بازیکن ریسک کند و او را از ابتدا در ترکیب تیمش برابر سوئیس قرار دهد.

آ اس رم تیم ملی ایتالیا یورو 2020 الساندرو فلورنزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم تیم ملی ایتالیا یورو 2020 الساندرو فلورنزی نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی