Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@06:45:49 GMT

استحاله و حذف الحشد الشعبی توهمی محال است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۲۹۶

استحاله و حذف الحشد الشعبی توهمی محال است

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی عراق و تشکیل سازمان بسیج مردمی، جنبش مقاومت اسلامی نجباء طی بیانیه‌ای با تجلیل از این حادثه بزرگ تاریخ معاصر، خاطرنشان ساخت: پس از حدود صد سال، بار دیگر فرزندان «ثورة العشرین» (انقلاب ۱۹۲۰) از مرکز و جنوب عراق برخاسته و پیر و جوان به ندای مرجعیت برای دفاع از مقدسات و جهاد علیه کفر و طغیان لبیک گفتند و صحنه‌هایی بی‌سابقه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه، فتوای جهاد و تأسیس الحشد الشعبی «اسطوره لرزاننده قلعه‌های مستکبران» خوانده شده که سزاوار است در زمره اعیاد میهنی عراق به‌شمار رود.

مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن یادآوری کشتارهای روزانه، گورهای جمعی و فراگیر شدن ناامنی در ایام بی‌پناهی ملت عراق، تأکید کرد: تولد بسیج مردمی و پیروزی‌های آن، معادله قدرت را دگرگون ساخت.

در ادامه بیانیه، تصریح شده است: ما در مقاومت اسلامی نجباء وجود الحشد الشعبی را همچون آب و هوا، ضرورتی برای بقای اکثریت ملت می‌دانیم؛ زیرا هیچ عاقلی نمی‌خواهد به گذشته تاریکی بازگردد که در آن، خونش برای جلب رضایت طمعکاران و منفعت‌طلبان مباح شود.

جنبش نجباء هرگونه اراده برای مقابله با الحشد الشعبی یا به حاشیه راندن و استحاله این نهاد مردمی را «توهمی محال» توصیف کرد و افزود: الحشد الشعبی هیچ‌گاه طایفه‌گرا نبوده است؛ کما اینکه خون جوانان شیعه مرکز و جنوب عراق در دفاع از برادران هم‌میهن خود از اهل‌سنت، مسیحیان، ایزدیان و کُردها ریخته شد. آن‌ها زنان عراق را از اسارت آزاد کرده و عزت‌شان را بازگرداندند، انتقامشان را گرفتند و بینی داعش، آمریکا، صهیونیسم و نیروهای استکباری را به خاک ذلت مالیدند.

مقاومت اسلامی نجباء در پایان بیانیه خود به ارواح طیبه شهدای حشد و نیروهای امنیتی به‌ویژه فرماندهان بزرگ پیروزی، شهیدان سلیمانی و المهندس، همچنین رزمندگان بسیج مردمی و حامیان این نهاد مقدس درود فرستاد و به دشمنان، اشغالگران، مزدوران و بقایای حزب بعث وعده نابودی داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نجباء ثورة العشرین الحشد الشعبی داعش مقاومت اسلامی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم