Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با برگزاری مراسم انتقال قدرت به «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید طبق پروتکل‌های رسمی مخالفت کرده است.

براساس گزارش «روسیاالیوم» «بنیامین نتانیاهو» و «نفتالی بنت» امروز یکشنبه در چارچوب روند انتقال قدرت با یکدیگر جلسه داشته‌اند، اما در این جلسه، مراسمات رسمی مطابق با پروتکل های سنتی و معمول برای تغییر کابینه، رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز یکشنبه، پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست»، با اکثریت آراء، به کابینه موسوم به «دولت تغییر» به نخست وزیری «نفتالی بنت» رأی مثب داد. براین اساس، اعضای «کنست» با 60 رأی خود، به 12 سال نخست‌وزیری نتانیاهو که در نوع خود بی سابقه بود، پایان دادند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی روز گذشته مراسم تحلیف را به جا آورده و صبح امروز دوشنبه، فعالیت خود را آغاز کرد.

قرار است ریاست این کابینه را به صورت دوره‌ای، «نفتالی بنت» رئیس حزب «یمینا» و «یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» برعهده داشته باشند؛ به‌ گونه‌ای که «بنت» کرسی ریاست را تا ماه «آگوست» 2023 در اختیار خواهد داشت و «لاپید» در این مدت به عنوان وزیر امور خارجه فعالیت خواهد کرد و پس از این تاریخ دو طرف سمت‌های خود را تعویض می‌کنند تا دوره کنونی فعالیت پارلمان این رژیم در نوامبر سال 2025 پایان یابد.

علاوه بر حزب‌ »یامینا» و «یش عتید»، افراد دیگری از شش حزب سیاسی رژیم صهیونیستی اعم از حزب «میرتس» به ریاست «نیتزان هورویتز»، «اسرائیل بیتنا» به ریاست «اویگدور لیبرمن»، حزب «الامل الجدید» به ریاست «گدعون ساعر»، ائتلاف «ازرق-ابیض» به ریاست «بنی‌گانتز»، حزب «العمل» به ریاست «میراو میخائیلی» و «لیست مشترک عربی» به ریاست «منصور عباس» مشارکت دارند.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه