Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: انتخابات بزرگترین عرصه سیاسی هر کشوری و از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید و به جرأت می‌توانم بگویم که انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری مهمترین حادثه کشور ما در سال ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همان اندازه که این انتخابات و حضور پرشور مردم در آن برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همان اندازه این عرصه فرصتی برای دشمنان قسم خورده نظام است تا نیات شوم و اغراض پلید خود را عملی کنند و بنابر این تکلیف مردم، مسئولان و دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های امنیتی و انتظامی روشن است که آمادگی خود را در همه زمینه‌ها و همه حوزه‌ها بالا ببرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم از مسئولان و دست اندکاران برگزاری انتخابات انتظار دارند تا هم در سلامت انتخابات و هم امانتداری از آرای آنها بکوشند، اظهار داشت: طبق قانون نیروی انتظامی مسئول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های آرا است و این عرصه را می‌توان جلوه‌ای از اقتدار، امانتداری و اعتماد مردم به ناجا دانست.

رضایی تصریح کرد: تجربه چهار دهه برگزاری انتخاباتی امن و آرام با حضور مقتدر نیروهای انتظامی باعث شده که مردم به امانتداری این نیرو از آرای خود اطمینان پیدا کرده و با اعتماد کامل در پای صنوق های رأی حضور یابند.

وی در ادامه مهمترین و اصلی ترین ابزار مورد استفاده دشمن در ایام انتخابات را فضای مجازی عنوان کرد و با انتقاد از برخی کاربران که بدون بررسی و تحقیق در مورد مسائل منتشر شده اقدام به بازنشر آن می‌کنند، گفت: موضوع سواد رسانه‌ای از مسائل بسیار مهم و حیاتی در این ایام است که بایستی از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ممکن است در روز رأی گیری شایعه‌ای در خصوص انصراف یکی از کاندیداها در فضای مجازی مطرح شود و یا اعلام کنند که نوع خطرناک ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و با این ترفندها بخواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند که در این خصوص نیاز است تا مردم هوشیار باشند و اخبار را فقط از منابع موثق و رسمی کشور دریافت کنند.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار "محمدرضا میرحیدری"، فرمانده انتظامی استان اصفهان، معاونان، فرماندهان و تمامی کارکنان این فرماندهی، گفت: در استان ما همکاری و همراهی بسیار خوبی بین سپاه، ارتش، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضائی، صدا و سیما، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها وجود دارد و این وحدت و انسجام بین نیروها نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: باید همه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم دست به دست هم دهیم و انشاالله بتوانیم در اجرای فرامین مقام معظم رهبری به وظایف شرعی، اخلاقی و قانونی خود با نهایت همدلی و همراهی عمل کنیم.

کد خبر 5234844

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری اصفهان نیروی انتظامی انتخابات 1400 عباس رضایی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود