Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان ام باپه مطمئن است که بنزما می تواند کمک حال تیم ملی فرانسه باشد

کیلیان ام باپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه که از امیدهای اصلی خروس ها در مسیر قهرمانی یورو 2020 است پیش از جدال حساس با آلمان در اولین بازی گروه F، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت کرد. به گزارش وب سایت یوفا، ام باپه در این کنفرانس درباره رویارویی با آلمان گفت:

فقط روی یک چیز متمرکز هستیم: یورو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید متحد بمانیم. خوش شانس هستیم که یک کشور حامی ماست. احساس قدرت می کنیم و حالا باید این قدرت را در زمین نشان دهیم. آلمان تیم قدرتمندی است و یک رقیب سرسخت برای ما خواهد بود. ما با تمام توان خود در این بازی حضور می یابیم. چنین دیداری یک رویای کودکی است که حالا به حقیقت پیوسته است.

ام باپه درباره بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه و بهبود حال کریستین اریکسن هم صحبت کرد: 

کریستین اریکسن؟ وقتی در تمرین بودیم، مربی این خبر را به ما داد. امیدوارم حالش خوب شود و خانواده و نزدیکانش هم حال خوبی داشته باشند. با دیدن خبر بهبودی اریکسن، خیال مان آسوده شد و امیدواریم اخبار خوب بیشتری از راه برسد. کریم بنزما؟ از نظر انسانی او واقعا مرد خوبی است و به خوبی در گروه جا افتاده است. ما چندان در کنار هم بازی نکرده ایم و این تازه شروع ماجراست. بنزما بازیکنی عالی است و کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. شکی ندارم که بنزما برای تیم ملی فرانسه مفید خواهد بود.

میشل پلاتینی که در یورو 1984 توانست 9 گل به ثمر برساند و آقای گل شود، در کنار کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو است. ام باپه در خصوص رسیدن به رکورد این اسطوره فوتبال فرانسه گفت:  

شکستن رکورد میشل پلاتینی در یورو 1984؟ زدن 9 گل در یک تورنمنت خیلی است اما رکوردها برای شکسته شدن ساخته شده اند و امیدوارم بتوانم به این رکورد برسم. در یک دنیای موازی، دوست داشتم دونده صد تر شوم. وقتی در موناکو بودم گاهی اوقات در پیست دوی کنار زمین، صد متر می دویدم. در تست های سرعت تمرینات پاری سن ژرمن مشخص شد سرعت من 33-34 کیلومتر بر ساعت است، سرعتی که بقیه نمی توانند به آن برسند. گاهی اوقات کمی برای هم تیمی هایم صبر می کنم تا تنها کسی نباشم که نزدیک دروازه می رسد. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست

شناگر ایرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جایی رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴، سامیار عبدلی شناگر ایرانی ساکن آلمان موفق به جابه‌جایی رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند شد.

عبدلی که سریع‌ترین شناگر ایران محسوب می‌شود، ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۷۰ ثانیه شنا کرد و رکورد این ماده را به نام خود به ثبت رساند. پیش از این سینا غلامپور برای نخستین بار ۱۰۰ متر آزاد را کمتر ۵۱ ثانیه شنا کرده و زمان ۵۰.۸۴ ثانیه به را به ثبت رسانده بود.

عبدلی در این رقابت ها دو بار هم رکورد ۱۰۰ متر کرال سینه را بهبود بخشید. تاییدیه این رکورد که در کشور آلمان به ثبت رسید و پس از استعلام توسط کمیته فنی، در سوابق رکوردهای ملی ورزشکاران ثبت شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد:‌

رکورد جدید:‌ سامیار عبدلی ۵۰.۷۰ – مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴

رکورد پیشین: سینا غلامپور ۵۰.۸۴ – مرحله نخست هجدهمین دوره لیگ شنا

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شناگر ایرانی ركورد گینس را شكست رکوردشکنی شناگر زن ایرانی در گینس

دیگر خبرها

  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • یورو رکورد زد