Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد روستایی استان فارس آیت الله رئیسی گفت: ما امروز به سردار سلیمانی ها نیاز داریم تا موانع را از جلوی پای تولید کنندگان برداشته و آرامش را به جامعه برگردانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، میرشکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات دوران گذشته اظهار داشت: آنان که روز جمعه به مشکلات مردم خندیدند در این جمعه پاسخ خویش را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او افزود: کسانی که امروز شعار اصلاحات سر می دهند که خودشان بزرگ ترین مانع در تغییر و تحولات و اصلاحات مملکت بوده اند اما امروز به جای پاسخگویی در جایگاه مطالبه گری ایستاده اند. میرشکاری خاطرنشان کرد: نقش ارزنده اصلاحات در جامعه بر کسی پوشیده نیست ولیکن این اصلاحات باید توسط افرادی از جنس مردم باشد نه کسانی که فاصله زندگی شان با مردم از زمین تا آسمان است. او تصریح کرد: اصلاحات یعنی تغییر نگرش از مدیرانی فرسوده به جوانانی خلاق و و نوآور، اصلاحات یعنی افراد شکم سیر پای خود را از گلوی مردم برداشته تا جامعه بتواند نفس بکشد اما مثل اینکه تعبیر آقایان از اصلاحات چیز دیگری است. رئیس ستاد روستایی استان فارس آیت الله رئیسی ادامه داد: اصلاحات یعنی حرکت چرخ تولید توسط تولید کنندگان خرد با برداشتن موانعی که با بی کفایتی ها و بی تدبیری ها در این سال ها گذاشته شده است. میرشکاری خطاب به اصلاح طلبان حاضر در انتخابات افزود: با شعار اصلاحات بی لیاقتی  بی تدبیری های عده قلیلی در جامعه را پوشش ندهید. او ادامه داد: در مناظره ها عده ای به دنبال شوهای تبلیغاتی بودند که ضعف و چالش های بزرگ امروز جامعه را پنهان کنند و امیدواریم مردم به خوبی متوجه این فریب آنها شده باشند. رئیس ستاد روستایی استان فارس آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین موانع تولید در این سالها از طرف مدیران فعلی به خصوص بانک ها گذاشته شده است. میرشکاری تصریح کرد: کسانی که توانایی تهیه ارز برای خوراک مرغ را نداشتند و آن را تبدیل به یک معضل بزرگ در جامعه کردند، امروز مدعی چرخاندن جامعه اسلامی در دنیا هستند و این ها همان کسانی هستند که قرارگاه مرغ تشکیل می دهند! او تصریح کرد: آقایان در در تحلیل هایشان عنوان کردند اگر چرخ های تولید مملکت بچرخد تحریم بر آن اثری نخواهد داشت که باید گفت این واضح ترین مطلب است که مردم ایران آن را می دانند اما عده ای می خواهند تمام مشکلات و معضلات کشور را گردن تحریم ها بیندازند. میرشکاری در پایان افزود: امروز حقیقتاً به سردار سلیمانی ها نیاز داریم تا شجاعانه موانع و محدودیت های تولید را بردارند و آرامش و امنیت را به جامعه برگردانند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمدمجید فولادگر در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد، لوله گستر، اذین فورج و‌کیمیا صبا اسفراین گفت: رویکرد ما برطرف شدن موانع پیش روی تولید و کسب و کار‌ها است.
وی همچنین در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به پرداخت هزار و ۷۰۰ همت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی کشور تاکید کرد: تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شودتا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین آلات خود اقدام کنند و در نهایت به تولید برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • جوهره و جنس اولیه «مشارکت» در نظام مردم‌سالاری دینی
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند