Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:50:15 GMT

۱۲۴ هزار نفر در شیروان شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۶۴۶

۱۲۴ هزار نفر در شیروان شرایط رای دادن هستند

علی ذوالفقاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در این شهرستان سه هزار و ۳۸ نفر رای اولی هستند که از این تعداد هزار و ۴۹۹ نفر زن و هزار و ۵۳۹ نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر می پردازند که انتخابات در ۱۴۴ روستای شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی این شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود افزود: به همین منظور ۲۰۰ صندوق تمام مکانیزه در ۷۲ شعبه مستقر می‌شود.

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: همچنین هیات اجرایی این شهرستان ۲۲۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار را برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده است که از این تعداد ۱۸۵ شعبه ثابت و ۳۸ شعبه سیار است.

وی خاطرنشان کرد: برای این دوره از انتخابات بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در  این شهرستان را بر عهده خواهند داشت. 

ذوالفقاری افزود: تبلیغات ششمین دوره شورای اسلامی شهر به مدت هفت روز  از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده و برگزاری تجمع های انتخاباتی، سخنرانی در فضای سربسته و راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی خودرویی ممنوع است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین خطه پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری شیروان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در اصفهان با بیان اینکه نتیجه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان اصفهان به دور دوم کشیده شده گفت: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.


محمدرضا جان نثاری افزود: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون استاندار اصفهان گفت: در این مرحله از انتخابات، افرادی که در مرحله نخست در همین ۲ حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.


اصغر هدایت فرماندار سمیرم هم با بیان اینکه آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داریم گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و پشتیبانی در ۶۸ شعبه اخذ رأی (۴۰ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) در این مرحله در حوزه انتخابیه سمیرم فعالیت دارند.


حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان نیز گفت: در ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) افزون بر دو هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی و نظارتی فعالیت دارند.


بر اساس نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته از میان ۱۹ نماینده استان اصفهان در ۱۵ حوزه انتخابیه، هشت نفر برای چهار سال دیگر بر صندلی‌های سبزرنگ مجلس تکیه می‌زنند، ۱۰ نفر جای خود را به نمایندگان جدید می‌دهند و در ۲ حوزه انتخابیه نیز تکلیف در دور دوم مشخص خواهد شد.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز شده و تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ادامه داد.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات