Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اثر بخش اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با آموزش و پرورش استان در زمینه تحصیل دانش آموزان تبعه خارجی گفت: قریب ۳۴ هزار دانش آموز تبعه خارجی در شهرستان های سیرجان، بردسیر، کرمان، زرند و رفسنجان تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به رشد قابل توجه دانش آموزان تبعه خارجی در استان بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت نام دانش آموزان تبعه خارجی بدون مجوز خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی بین دانش آموزان تبعه خارجی و ایرانی وجود ندارد.

اسکندری نسب، به ساخت ۱۲ مدرسه توسط اداره کل اتباع خارجی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی در شهر های کرمان، زرند، رفسنجان، بردسیر و سیرجان ساخت مدارس ویژه اتباع در این شهرها ضرورتی انکار ناپذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: متاسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان تبعه خارجی فاقد ابزار های هوشمند هستند که در شرایط کرونا موجب افت تحصیلی این دانش آموزان شده، که در راستای تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری برای این گروه از دانش آموزان، تهیه تبلت دانش آموزی و برگزاری کلاس های جبرانی ضروری است.

مهدی محمودی،مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور نیز در این دیدار از ساخت ۴۷ کلاس درس ویژه دانش آموزان تبعه خارجی در استان کرمان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۱۲۰ کلاس درس نیز توسط این اداره کل در کرمان بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مدرسه ویژه دانش آموزان تبعه خارجی کشور در استان کرمان ساخته شده است افزود: عملیات ساخت دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان های سیرجان و رفسنجان ویژه دانش آموزان تبعه خارجی آغاز شده است.

شفیعی،مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان نیز اظهار داشت:۱۰۶ دستگاه تبلت نیز به دانش آموزان تبعه خارجی با نیاز های ویژه در استان کرمان توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی اهدا شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان تبعه خارجی استان کرمان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از امروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید طریفی حسینی، رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: ثبت نام این دانش آموزان با داشتن برگه سنجش سلامت انجام خواهد شد.
طریفی حسینی افزود: شرط ثبت نام در پایه اول، انجام سنجش نوآموزان بدو ورود است و در حال حاضر پایگاه‌های سنجش سلامت فعال است و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.medu.ir نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود را برای نوبت دهی انتخاب کنند و پس از سنجش سلامت فرزندان خود، ثبت نام الکترونیکی را انجام دهند. حسینی گفت: والدین برای ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی به پایگاه اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام کنن.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش درباره ثبت نام اتباع نیز گفت: ثبت نام این افراد براساس دستورالعملی است که به استان‌ها ابلاغ خواهد شد و در این مرحله ثبت نام اتباع انجام نمی‌شود و در روز‌های آینده از طرف مرکز امور بین الملل بخشنامه به استان‌ها ابلاغ می‌شود و کار ثبت نام دانش آموزان اتباع براساس دستوراالعمل‌های ابلاغ انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت ستودنی است
  • جریمه میلیونی برای اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • ثبت نام ۱.۷ میلیون کلاس اولی‌ آغاز شد
  • (ویدیو) آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از امروز
  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ