Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:38:00 GMT

سایت AFC: مصاف دیدنی ایران و عراق برای صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۰۵۲

سایت AFC: مصاف دیدنی ایران و عراق برای صدرنشینی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی دیدار حساس ایران و عراق در انتخابی جام جهانی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، رقابت برای رسیدن به جایگاه برتر نویدبخش پایان جذابی برای گروه C است. عراق با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با یک تساوی نیز خیالش بابت صدرنشینی در گروه راحت می‌شود. 

این در حالی است که شکست ایران برابر عراق ممکن است به حذف این تیم بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون ۳ برد را در کشور بحرین به دست آورده است. برتری برابر کامبوج، بحرین و هنگ کنگ باعث شد تا ایران ۹ امتیاز کسب کند و اکنون تیم ملی تلاش خواهد کرد تا چهار پیروزی از چهار بازی را نیز  تثبیت کند. 

نباید فراموش کرد که عراق، یک چالش سخت‌تر خواهد بود و به همین خاطر دراگان اسکوچیچ از تمام بازیکنان خود خواسته است تا تمرکز خود را حفظ کنند زیرا سومین حضور متوالی در فینال جام جهانی فیفا را می توانند به دست بیاورند. 

ایران تاکنون ۱۶ گل در ۳ دیدار به ثمر رسانده است در حالی که خط دفاعی نیز قاطع بوده است و فقط هنگ کنگ توانسته است یک گل به ایران بزند. 

در همین حال، عراق ممکن است فقط به تساوی احتیاج داشته باشد اما بعید به نظر می‌رسد سرکو کاتانچ، سرمربی سرمربی عراق یک بازی دفاعی را مقابل تیم ایرانی که میل به گلزنی دارد  در دستور کار قرار دهد.

عراق با شکست ۴-۱ کامبوج کار خود را از سر گرفت اما در برابر هنگ کنگ با گل به خودی فونگ هینگ وا توانست سه امتیاز را بدست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد