Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتریک شیک موفق شد در بازی جمهوری چک مقابل اسکاتلند یک سوپرگل به ثمر برساند.

دیوید مارشال، دروازه بان اسکاتلند در تلاش برای ممانعت از گل شدن ضربه فوق العاده زیبای پاتریک شیک، تصاویر جالبی را خلق کرد. پاتریک شیک موفق شد با دیدی فوق العاده و با توجه به خروج دیوید مارشال از دروازه خود، از میانه میدان با ضربه ای بلند دروازه اسکاتلند را باز کند و دیوید مارشال در تلاش برای ممانعت از این اتفاق ناکام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیکبرخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیکبرخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیکبرخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک

همچنین بخوانید:

سوپرگل پاتریک شیک به اسکاتلند از وسط زمین (اسکاتلند 0-2 جمهوری چک)

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش پارس نیوز، دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست مقابل آرون بروکس آمریکایی در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

بعد از شکست دیوید تیلور، باشگاه کشتی اوکلاهوما کاوبوی به او پیشنهاد مربیگری داد و تیلور هم با پذیریش این پیشنهاد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تمام وقت در آمریکا مشغول به کار شد.

دیگر خبرها

  • بهترین خانه‌های جهان در ماه آوریل 2024 (+عکس)
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل اول صنعت نفت به مس رفسنجان با سوپرگل علی یوسف
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس