Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز از برگزاری «نشست دوجانبه مفید» هیأت‌های نمایندگی مسکو و واشنگتن پیرامون برجام خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز دوشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: هیأت‌های نمایندگی روسیه و آمریکا در مذاکرات وین رایزنی مفیدی در مذاکرات پیرامون برجام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره اضافه کرد: مذاکرات ما در وین می تواند دلیلی باشد مبنی بر اینکه دو کشور می توانند همکاری های کاری در موضوعاتی با منافع مشترک (در این موضوع خاص درباره منع اشاعه) را با یکدیگر ادامه دهند.   «نشست دوجانبه مفید» هیأت‌های نمایندگی روسیه و آمریکا در وین    این در حالیست که «میخائیل اولیانوف» ساعاتی پیش از نشست ۱+۴ و آمریکا در وین خبر داده و اعلام کرده بود: نشست روسای هیأت‌ها در گفتگوهای وین (بدون حضور ایران و بدون حضور کارشناسان) امروز برای ارزیابی کلی پیشرفت حاصل شده و تبادل نظر درباره گام‌های بعدی برگزار شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیأت های نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند