Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:00:31 GMT

بلایی که نتانیاهو بر سر همسایه‌های بنت آورد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۳۹۳

بلایی که نتانیاهو بر سر همسایه‌های بنت آورد

نتانیاهو با تصمیم خود برای عدم ترک فوری مقر اقامت نخست وزیری در خیابان بالفور قدس از یک سو و افزایش تهدیدها علیه جان نفتالی بنت از سوی دیگر شرایط منطقه محل سکونت فعلی وی را برای همسایگانش غیرقابل تحمل کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه خبر داد: همسایگان نفتالی بنت از افزایش شدید  پست های ایست و بازرسی و محدودیت های اعمال شده برای آنها درکنار حضور گسترده نیروهای امنیتی در اطراف منازلشان به شدت عصبانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از همسایه های نفتالی بنت در منطقه رعنانا که اکنون همسایه نخست وزیر اسرائیل است به این شبکه تلویزیونی عبری زبان گفت برای رفتن بنت از این محل لحظه شماری می‌کنیم، شرایط برای ما غیر قابل تحمل شده است ، ما اکنون در حال پرداخت بهای تشکیل کابینه بدون نتانیاهو هستیم.

به گفته خبرنگار این شبکه از بامداد امروز دوشنبه شرایط در این محله به شدت تغییر کرده و امنیتی شده  است.

به گفته این خبرنگار اهالی این منطقه از یک سو باید با تدابیر شدید امنیتی (از بیم ترور بنت) مواجه شوند و از سوی  دیگر تظاهرات وتحصن مخالفان وی را که در اطراف این منطقه در حال انجام است را تحمل نمایند.

یکی دیگر از همسایه ها هم در این باره گفت : این که ما به خاطر زندگی بنت و تبدیل شدنش به نخست وزیر باید مشکلاتمان چند برابر شود امری غیر قابل قبول است، اگر مشکلی برای بنت وجود دارد بهتر است  او از این محل برود.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو وخانواده اش به دلیل آنچه آماده سازی برای اسباب کشی عنوان می‌کنند فعلا حاضر به تخلیه مقر اقامت نخست وزیری نیستند در عین حال سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) هم اعلام کرده است احتمال ترور نفتالی بنت بسیار زیاد بوده و اطلاعاتی در مورد این امر به دستش رسیده است امری که باعث شده است تدابیر امنیتی پیرامون وی و خانواده اش به شدت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است

ژنرال زخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بزرگ‌ترین دستاورد حزب‌الله در جنگ ایجاد یک منطقه امنیتی حائل در داخل اراضی اشغالی بوده است.

به گزارش ایسنا، «کوبی ماروم» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: سطح سیاسی به دلیل ترس از تشدید تنش از تصمیم گیری دشوار در جبهه شمال پرهیز کرد و ترس را برگزید و از خود ضعف نشان داد.

وی با اذعان به توان نظامی حزب‌الله گفت: میزان تسلیحات منجر به این واقعیت شده است که حزب‌الله امروز مجموعه‌ای از راکت‌ها و موشک‌ها را در اختیار دارد که تمام اسرائیل را پوشش می‌دهند و از جمله توانایی‌های آن حمله به سایت‌ها و پایگاه‌های استراتژیک مختلف است و این نه تنها ارتش اسرائیل، بلکه جبهه داخلی اسرائیل را نیز به خطر می‌اندازد.

ماروم ادامه داد: «ما شاهد جنگ فرسایشی هستیم که در آن ارتش اسرائیل از آتش هوایی، توپخانه و تانک علیه حزب‌الله استفاده می‌کند، با وجود موفقیت‌های تاکتیکی، ما دستاورد بزرگ حزب‌الله را نادیده می‌گیریم و این جنبش یک منطقه امنیتی در داخل اسرائیل ایجاد و ۷۰ هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد.»

این نظامی ارشد صهیونیست همچنین اذعان کرد: به نظر می‌رسد که اسرائیل در رسیدن به مهم‌ترین هدف، یعنی ایجاد یک واقعیت امنیتی که به آوارگان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند، ناکام مانده است و عملیات نظامی، دستاورد استراتژیک حزب‌الله را از بین نمی‌برد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان