Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری عبری زبان عصر دوشنبه از افزایش تدابیر امنیتی نزدیک اقامتگاه « نفتالی بنت » نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» دراین باره نوشت که تدابیر امنیتی شدید در اطراف شهر «رعانانا» واقع در شمال تل آویو برقرار شده به طوری که ساکنان این منطقه با شکایت از این مسئله گفته‌اند که اینک همزمان  با استقرار یگان‌های پلیس و ماموران شین‌بت، منطقه به یک اردوگاه نظامی مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه رأی‌گیری در کنست رژیم صهیونیستی در خصوص کابینه نفتالی بنت برگزار شد و ۶۰ نماینده کنست به کابینه بنت رأی اعتماد دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند و بنت به عنوان نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و به ۱۲ سال دوران نخست‌وزیری نتانیاهو پایان داد و به عنوان سیزدهمین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی‌وششمین کابینه این رژیم آغاز به کار کرد.

یائیر لاپید هم به عنوان نخست‌وزیر جایگزین رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و دومین نخست‌وزیر جایگزین در تاریخ این رژیم لقب گرفت. هنوز ساعاتی از انتخاب «نفتالی بنت» به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگذشته بود که کاخ سفیدخبر داد، وی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تلفنی گفت‌وگو کرده است.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن در این تماس تلفنی موافقت کرده است که درباره همه مسائل مربوط به امنیت منطقه از جمله ایران با نفتالی بنت رایزنی کند.

تازه ترین نظرسنجی‌ها در فلسطین اشغالی حکایت از قریب الوقوع بودن سقوط کابینه بنت، لاپید دارد.

 وبگاه «تایمز اسرائیل» نوشت،  یک نظرسنجی جدید نشان داد که بسیاری از اسرائیلی‌ها بر این باورند این کابینه عمر طولانی نخواهد داشت. بر اساس نظرسنجی شبکه ۱۲ ،۴۳ درصد پاسخ دهندگان در این نظر سنجی گفتند که کابینه موسوم به «تغییر» در مدت کوتاهی منحل می‌‌شود. ۳۰ درصد نیز معتقدند که این کابینه برای یک مدت طولانی تر داوم می‌آورد. تنها ۱۱ درصد شرکت کنندگان بر این باورند که کابینه لاپید، بنت در چهار سال دوام میآورد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نفتالی بنت رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی نفتالی بنت نخست وزیر جدید اسرائیل رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت، اما «سابقه خطرناکی ایجاد خواهد کرد».

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای که در برنامه تلگرام منتشر شد، گفت: تحت رهبری من، اسرائیل هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای تضعیف حق اساسی خود برای دفاع از خود را نمی‌پذیرد.

روزنامه رای الیوم نوشت نتانیاهو در ادامه افزود: اگرچه تصمیمات اتخاذ شده توسط دادگاه لاهه بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد داشت، اما آنها سابقه خطرناکی را ایجاد خواهند کرد که سربازان و شخصیت‌های عمومی را تهدید می‌کند.

قضات دیوان بین‌المللی دادگستری طبق درخواست آفریقای جنوبی، روز جمعه (۶ اسفند) احکامی موقت را علیه رژیم صهیونیستی صادر کردند. به طور خلاصه این دادگاه از رژیم اسراییل خواست تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه انجام دهد.

این دادگاه همچنین به رژیم اسرائیل دستور داد ظرف یک ماه تمام اقداماتی را که برای جلوگیری از نسل‌کشی انجام داده، به دیوان لاهه گزارش دهد.

قاضی این دادگاه گفت حکم یاد شده تعهدات بین‌المللی برای اسرائیل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل