Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر در آخرین نشست کمیته انتخابات برق پایتخت، گفت: همکاران متعهد ما علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در این رویداد ملی، با تمام توان در زمان برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خردادماه، وظیفه تأمین برق مورد نیاز شعب رأی‌گیری و مراکز پشتیبانی را بر عهده دارند تا کوچک‌ترین خللی در روند اخذ و شمارش آرای مردمی به‌وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده باش کامل نیروهای ستادی و مدیریتی و همچنین حضور تمامی گروه‌های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز موتوری چند منظوره در سطح شهر به‌منظور حفاظت از تأسیسات توزیع برق شهری و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی تا پایان زمان شمارش آرا، خبر داد و از مشترکان این شرکت دعوت کرد تا با ثبت آرای خود، دنباله روی راه شهدا در توسعه هرچه بیشتر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

کامبیز ناظریان، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در حاشیه این نشست که با حضور اعضای کمیته‌های ۹ گانه برق پایتخت برگزار شد، توضیح داد: شماره تلفن ۱۲۱ در روز برگزاری انتخابات علاوه بر ارائه خدمات معمول به‌عموم شهروندان به‌صورت ویژه به پاسخگویی و رسیدگی به حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط نیز تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با شبکه برق، در صورت تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و شماره گیری عدد ۲ مختص اتفاقات ویژه، نزدیک‌ترین گروه عملیاتی به شعبه انتخاباتی تماس گیرنده در کوتاه‌ترین زمان به محل اعزام می‌شود.

کد خبر 607592 برچسب‌ها وزارت نیرو خاموشی برق انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو خاموشی برق انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌