Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی که با دو شکست متوالی در دور رفت مقاب بحرین و عراق، شرایط سختی برای صعود پیدا کرده بود، با نتایجی که در دور برگشت گرفته، این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل عراق، به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شود. ایران البته با مساوی هم تا حدود زیادی شانس صعود به مرحله بعدی را دارد اما اسکوچیچ و شاگردانش به چیزی جز پیروزی در بازی فردا شب فکر نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در ۱۰ سال گذشته موفق به شکست عراق در یک بازی رسمی نشده و امیدوار است بعد از شکست طلسم نبردن بحرین در خاک این کشور، فردا شب عراق هم را هم ببرد و دومین طلسم بزرگ را هم بشکند.

 در دیداری که آبان سال ۹۸ برگزار شد، عراق با نتیجه ۱-۲ تیم مارک ویلموتس را شکست داد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی عراق انتخابی جام جهانی ایران تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند