Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیوان فرهنگ‌آسا» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال در قالب کشت قراردادی کلزا تاکنون به میزان ۳۴هزار و ۶۲۶ تن دانه روغنی کلزا از زارعین طرف قرارداد این شرکت در استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام تحویل کارخانه روغنکشی این شرکت در کرمانشاه گردیده است.

به گفته او کل وجوهات زارعین به ارزش ۳۷۴ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر زراعت کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه در ادامه گفت: تا پایان فصل برداشت کلزا در مناطق سرد کرمانشاه و کردستان پیش‌بینی می‌گردد میزان ۴۰ هزار تن دانه روغنی کلزا از زارعین توسط کارشناسان این شرکت خریداری گردد.

فرهنگ آسا افزود: در سال جاری باتوجه به کشت قراردادی کلزا توسط شرکت مذکور دانه خریداری شده از زارعین با پنج درصد بیش از نرخ مصوب خرید دولت به میزان ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان در هر کیلو خریداری شد که این موضوع  موجب استقبال زارعین گردیده که افزایش سطح زیرکشت در سال آینده را نوید می دهد.

استان کرمانشاه ۹۹۵ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و سالانه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی، باغی و دامی در این استان تولید می‌شود.

سه هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی استان کرمانشاه در سال زراعی جاری زیرکشت کلزا رفته و پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۰ هزار تن محصول کلزا از این مزارع برداشت شود.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ایلام کردستان رونق تولید جهش تولید کشاورزی دانه روغنی کلزا اراضی کشاورزی خوزستان خرید تضمینی کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایلام کردستان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایلام کردستان رونق تولید جهش تولید کشاورزی دانه روغنی کلزا اراضی کشاورزی خوزستان خرید تضمینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد