Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، طی بیانیه‌ای از مردم فهیم همچنین جامعه بزرگ ورزش استان فارس برای شرکت گسترده در انتخابات 28 خردادماه دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است(مقام معظم رهبری)

ملت بزرگ ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابی بزرگ برای کشور عزیزمان قرار دارند؛ انتخابی که بی‌شک بهترین و مؤثرترین ابزار مشارکت در تعیین سرنوشت‌مان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأی تک‌تک مردم ایران امروز به عنوان حافظ اصل جمهوریت تلقی می‌شود و میراثی بزرگ برای انقلاب است که در دستان ما قرار دارد، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح؛ در سرنوشت تک‌تک مردم طی سال‌های متمادی تأثیر خواهد گذاشت و هر رأی رقم زننده مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است.

سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس، ضمن دعوت از عموم مردم به حضور گسترده و پرشور در انتخابات، به تأسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری تأکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار، شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می‌داند.

ایران ما در طول تاریخ بارها از امتحان‌های سخت، سرافراز بیرون آمده و ملتِ غیورمان بار دیگر ثابت خواهند کرد که اسیرِ جوسازی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی وخارجی خود نخواهند شد.

 انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بسیج ورزشکاران حضور پرشور بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان