Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس کرمان نماینده عربستان را شکست داد.

تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیدار با الوحده عربستان در بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا با نتیجه 32بر 25 توانست حریفش را شکست دهد.

نیمه اول این دیدار در حالی 14 بر 12 به سود نماینده عربستان به اتمام رسید که نماینده کرمان نیمه دوم را بسیار خوب شروع کرد طوری که توانست در دقیقه بیستم این نیمه 25 بر 22 از حریفش پیش بیفتد و در نهایت با 7 امتیاز اختلاف، برنده این بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی افشین صادقی عنوان بهترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

در دیگر دیدارهای مسابقات باشگاه های مردان آسیا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 30 بر 24 از النجمه شکست خورد، دیدار تیم های مظهر عربستان و السالمیه 23 بر 20 به سود نماینده عربستان به پایان رسید و الدحیل 40 بر 18 القطن یمن را برد. از دقایق دیگر نیز در آخرین دیدار امشب هم الکویت با اُلمالیق رودررو می شود.

با این نتایج العربی و مظهر با 4 امتیار اول و دوم و النجمه، السالمیه و شهید شاملی در رده های بعدی جدول گروه A قرار گرفتند.

در گروه B نیز الدحیل با 6 امتیاز صدرنشین است، الکویت  و مس کرمان 4 و المالیق ازبکستان 2 امتیازی هستند و الوحده و القطن بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفتند.

فردا، سه شنبه تیم های استراحت می کنند و این رقابت ها از روز چهارشنبه، 26 خردادماه، با انجام 5 بازی پیگیری می شود.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نماینده عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند