Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از پیروزی تیمش برابر افغانستان گفت: متاسفانه به دلیل وقت کشی بازیکنان افغانستان، نتیجه دلخواهمان را کسب نکردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص دیدار تیمش برابر افغانستان گفت: تیم افغانستان باتوجه به پیروزی که برابر تیم میزبان داشت، با روحیه خوبی به مصاف ما آمد و نیم نگاهی به رده سوم جدول داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع از لحاظ روحی در شرایط خوبی بود اما ما آماده بازی بودیم برنامه های مد نظر خود را برای این دیدار داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل وقت کشی بازیکنان افغانستان، نتیجه دلخواهمان را کسب نکردیم.

هدفمان این بود که بازی را ببریم و تفاضل گل را با ازبکستان کمتر کنیم و با خیال راحت تری در بازی فردا حضور یابیم. اما به دلیل وقت کشی بیش از حد بازیکنان تیم مقابل به آن نتایجی که دنبالش بودیم نرسیدیم.

آزمون در پایان گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. در واقع دو بازیکن اصلی( بهترین گلزن و هافبکمان) را به دلیل کارت زرد در این ترکیب نداشتیم تا در ترکیب بازی با ازبکستان باشند. امیدوارم فردا نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا