Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:38:38 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۴ خرداد ماه)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۲۷۳

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۴ خرداد ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته با یک جهش بزرگ مواجه شده و ۲ گوشی جدید را به خود می‌بیند. گوشی هوشمند OnePlus Nord CE ۵G که یکی از گوشی‌های تازه وارد هفته قبل بود، با یک جهش جالب توجه از رتبه آخر فهرست به رتبه اول رسیده و صدرنشین جدول محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی Redmi Note ۱۰ Pro شرکت شیائومی هم بعد از چند هفته صدرنشینی با یک پله نزول به رده دوم رسیده و ردمی نوت ۱۰ معمولی را پشت سر خود در جایگاه سوم می‌بیند. گوشی Redmi Note ۱۰ هم نسبت به هفته قبل یک پله نزول داشته است. اما با تمام این جابجایی‌ها گوشی Xiaomi Poco X۳ Pro کماکان بدون تغییر در رتبه، در رده چهارم جدول جا خوش کرده است. گوشی Poco M۳ Pro ۵G شیائومی هم با دو پله افت از رده سوم به رده پنجم رسیده است.

فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

اما در جایگاه ششم گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ Ultra ۵G شرکت سامسونگ دیده می‌شود که بدون تغییر نسبت به هفته قبل به کار خود ادامه می‌دهد. گوشی گلکسی A۵۲ سامسونگ هم مثل گوشی قبل تغییری در جایگاه خود نمی‌بیند و در همان رتبه هفتم قرار گرفته است.

اما یک افت سه پله‌ای در جدول، گوشی Poco F۳ را از رده پنجم به رتبه هشتم رسانده و احتمالا هفته بعد دیگر این گوشی را نخواهیم دید.

در نهایت دو گوشی هوشمند جدید و تازه کار را در انتهای فهرست این هفته می‌بینیم. گوشی گلکسی A۱۲ از سامسونگ در رتبه نهم این هفته قرار گرفته و iPhone ۱۲ Pro Max شرکت اپل رده دهم را تصاحب کرده است. حال باید دید این گوشی‌های تازه وارد تا هفته بعد چه عملکردی را به ثبت می‌رسانند.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ خرداد ماه)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی پرطرفدارترین گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علی رضا جهانگیری افزود: پرواز‌های حج از ۶ خرداد برقرار می‌شود و ۳ هزار و ۴۵۰ زائراز استان همدان وکردستان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای حج عمره هم ۹۰ زائر مقررشده از این فرودگاه عازم بیت الله الحرام شوند.

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد