Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:35:10 GMT

سرخیو راموس دلخوری را کنار گذاشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۲۷۹

سرخیو راموس، مدافع باتجربه و اسپانیایی در اینستاگرام به حمایت از تیم ملی کشورش پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل کمتر کسی تصور می کرد علیرغم مصدومیت های فراوان، در نهایت شاهد غیبت سرخیو راموس، مدافع باتعصب و محبوب رئال مادرید در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2020 باشیم. اما این اتفاق در نهایت رخ داد و لوییس انریکه از این بازیکن برای تورنمنت جام ملت های اروپا دعوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز گزارشی مبنی بر پنهان کاری سرخیو راموس در مصدومیت خود و دلخوری کادر فنی لاروخا از این بازیکن منتشر شد. به نظر می رسد سرخیو راموس برای افزایش تعداد بازی های ملی خود، در ماه مارچ گزارش درستی از وضعیت سلامتی اش به لوییس انریکه نداده و به همین علت سرمربی تیم ملی اسپانیا تصمیم به عدم دعوت از او گرفته است. اما در آستانه تقابل امشب اسپانیا با سوئد، به نظر می رسد سرخیو راموس دلخوری ها را کنار گذاشته و از همبازیان خود در ترکیب لاروخا حمایت کرده است.

 

سرخیو راموس با انتشار تصویری از خود سوار بر دوچرخه در صفحه نوشت: "با تمام وجود حامی هم تیمی هایم در اسپانیا برای اولین بازی یورو 2020 خواهم بود."

 

سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) یورو 2020 رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا یورو 2020 رئال مادرید سرخیو راموس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...