Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@19:20:11 GMT

یواخیم لوو: نباید از بازیکنان فرانسه چشم برداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۳۰۹

لوو می گوید «اشتیاق و جاه طلبی» را در میان بازیکنانش حس می کند. 

یواخیم لوو با حضور در نشست خبری قبل از بازی فرانسه - آلمان، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، آلمان فردا اولین بازی خود را در یورو ۲۰۲۰ انجام خواهد داد؛ تورنمنتی که قرار است لوو در آن برای آخرین بار روی نیمکت تیم ملی آلمان بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی با تجربه در نشست خبری امروزش گفت:

بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. می خواهیم مقابل قهرمان جهان کنترل کار را به دست بگیریم. چنین شروعی همیشه پیش نمی آید. منتظر هستم تا پس از اتفاقاتی که افتاد، دوباره شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. فردا پس از ورود به زمین حال و هوای خاصی خواهیم داشت. 

روحیه و شرایط تیم فوق العاده است؛ واقعا خوب است. همه بازیکنان عطش کسب موفقیت را دارند و این به من اطمینان خاطر می بخشد و باعث می شود شب با خیال راحت بخوابم.  

لوو در هفته های اخیر چندین بار گفته بود که به رسیدن لئون گورتسکا به بازی با فرانسه امیدوار نیست؛ این بار اما او تغییر موضع داده است.

لئون در چهار یا پنج جلسه تمرینی شرکت کرده است. او بازخورد مثبتی داشته است و دیگر مشکلی حس نمی کند. تیم پزشکی گفته است که بازی کردن او ریسکی به همراه نخواهد داشت. ما ریسک نخواهیم کرد ولی به لئون گفتم که پس از تمرین آخر حرف خواهیم زد. او به خاطر وقفه طولانی مدتی که داشت در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت ولی در مورد این که آیا روی نیمکت بنشیند و شاید دقایقی بازی کند، تصمیم گیری خواهیم کرد.

او سپس در مورد شرایط بازیکنانش گفت: 

تنها هافمن قاطعانه غایب است. ما طی دو هفته اخیر خیلی خوب خودمان را آماده کردیم. اقدامات مثبتی داشتیم، جو مثبتی بر رختکن حاکم است و من اشتیاق و جاه طلبی را در تیم می بینم. وقتی سوار اتوبوس شدم تا به اینجا بیاییم، پیش خودم گفتم «بالاخره از راه رسید!». من خونسرد هستم و احساس می کنم طی ۱۴ روز اخیر آن برنامه ای که داشتیم را پیاده کردیم. ما کیفیت زیادی در تیم خود داریم؛ یک تعادل خوب و یک تلفیق خوب از حمله و دفاع. در حمله که کیفیت بالایی داریم و اگر بخواهم چند نفر را نام ببرم، ورنر، سانه، مولر، هاورتس و گنابری افرادی هستند که به تنهایی می توانند سرنوشت ساز باشند. هر دو تیم حمله قدرتمندی دارند بنابراین باید تمرکز خود را در تمامی ثانیه ها حفظ کرد و از هیچ کدام از آن ها چشم برنداشت. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۰ و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق ۲۲ و ۹۰ گل‌های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه ۷۳ توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با ۵۲ امتیاز سوم است.

tags # کیلیان امباپه ، فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم