Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با انتقاد از گفتگو جهت احیای برجام، از تداوم حمایت آمریکا از تل آویو خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که برای اعلام تداوم حمایت به فسلطین اشغالی سفر کرده گفت که آمریکا جدای از این اینکه چه افرادی در راس قدرت هستند، همراه با (رژیم) اسرائیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شبکه خبری «نیوز مکس» «نیکی هیلی» سفیر اسبق آمریکا در گفتگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر سابق (رژیم) اسرائیل دوست آمریکاست و او تل آویو را به سطحی جدیدی رساند.

وی با تبریک به «نفتالی بنت» به عنوان نخست وزیر جدی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و حزب ائتلافی و موافقت آن‌ها در باره توافق هسته‌ای ایران گفت، نمی‌خواهیم بار دیگر پول به دست ایران بیافتد و جهان خطرناک‌تر شود.

روز یکشنبه رأی‌گیری در کنست رژیم صهیونیستی در خصوص کابینه نفتالی بنت برگزار شد و ۶۰ نماینده کنست به کابینه بنت رأی اعتماد دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند و بنت به عنوان نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و به ۱۲ سال دوران نخست‌وزیری نتانیاهو پایان داد و به عنوان سیزدهمین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی‌وششمین کابینه این رژیم آغاز به کار کرد

به گزارش نیوز مکس، نیکی هیلی با ذکر این که نباید درباره احیای برجام گفت وگویی صورت گیرد، گفت: «جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با صرف انرژی بسیاری خواستار بازگشت به برجام است. برجام توافقی بسیار خطرناک و آرزوی مرگ اسرائیل است. شما قصد دارید به آن‌ها پول بدهید سلاح اتمی بسازند.»

«یائیر لاپید» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی نیز دوشنبه مدعی شد: «برجام، یک توافق بد است و ما هر کاری بتوانیم برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم انجام می‌دهیم.»

لاپید طی دیداری با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه سابق این رژیم در دفتر کارش گفت: «ما باید به سرعت برای بازگشت [آمریکا]به توافق هسته‌ای ایران آماده شویم. این یک توافق بد بود. من با آن مخالف بودم و هنوز هم هستم.»

وی با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد این رژیم در قبال توافق هسته‌ای ایران، افزود: «اسرائیل می‌تواند با تغییر رویکرد خود، بیشتر از اکنون روی آن (برجام) اثر بگذارد. ما این کار را با بِنِت انجام می‌دهیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیکی هیلی برجام تحریم ایران دشمنی آمریکا رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟