Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی عصر دوشنبه در نشست روشنگری مسوولان پایگاه‌های بسیج، اقشار و نخبگان مریوان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از رویدادهای تاریخی کشور است و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت سیاسی اجتماعی کشور دارد.


وی یادآور شد: مردم با شرکت در انتخابات باید از حقوق خود دفاع کنند چرا که مشارکت پایین در انتخابات سبب اغواگری دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت در انتخابات آزادند و هر فردی می‌تواند به کاندیدای مورد نظر خود رای دهد، اضافه کرد: مردم مریوان هر ساله در انتخابات پیشقراول بوده‌اند امید است امسال نیز در این عرصه در استان رکوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و کسانی هم به بیرون مرزها  توجه دارند، گفت: این افراد باید بدانند که آمریکا و اروپایی‌ها هیچ کدام از مسایل ملت ما و مسلمانان را حل نمی‌کنند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مسایل و مشکلات مسلمانان برای اروپایی‌ها هیچ وقت اهمیت نداشته است و ندارد و نباید ملت ایران  از آنها انتظار داشته باشند و این را بدانیم که خیانت‌های اروپاییان و آمریکایی‌ها فراموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه مصر یکی از کشورهای مهم جهان اسلام و یکی از کشورهای تجاری، توریستی است که اروپایی‌ها مسایل آنها را حل نکردند ادامه داد: آنها مسائل پاکستان، عراق، افغانستان را هم حل نکردند بلکه امروز در افغانستان برادرکشی راه انداختند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از طرق مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده‌اند، اظهار داشت: تجزبه‌طلبی، تفرقه‌افکنی، تبلیغات فرهنگی، انزوای سیاسی و فشار اقتصادی از ترفندهای دشمنان بوده است اما این ترفندها موفق نبوده است.

وی به تحریم‌های اقتصادی ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: فشارهای اقتصادی ترامپ امروز اقشار مستضعف جامعه را هدف قرار داده است.

سردار سلیمانی ظرفیت‌های ایران را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: ظرفیت‌ها و منابع داخل کشور فراوان و قابل مقایسه نیست که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید مسایل معیشتی مردم را حل کرد.

وی اسلام را دینی الهی و مبتنی بر فطرت الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس دین متعالی اسلام به پیروزی رسید.

وی گفت: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر نظام سلطه ایستاد و از همان آغاز غرب می‌دانست اگر ایران الگوی خود را تکمیل کند مسلمانان جهان از این الگو اقتباس می‌کنند.

سردار سلیمانی به رژیم صهیونیستی و تشکیل این رژیم غاصب در فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی بر اساس مولفه‌های جغرافیایی و ملیت شکل نگرفته بلکه با غارت و تجاوز این سرزمین را اشغال کرده است ‌ و مولفه امنیت در این کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که مساله فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است بر بهره‌گیری از  ظرفیت‌های بین‌المللی در راستای امحا بین‌المللی این رژیم جعلی تاکید کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مریوان کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مریوان کردستان انتخابات ۱۴۰۰ مریوان کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلیمانی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است